وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » ووچر ۲۰۰ دلاری دولت کوئینزلند برای سفر به کنز و دیواره بزرگ مرجانی

تاریخ انتشار : 1399/12/18 - 4:02

ووچر ۲۰۰ دلاری دولت کوئینزلند برای سفر به کنز و دیواره بزرگ مرجانی

صدای استرالیا- دولت کوئینزلند با هدف احیای صنعت توریسم در شمال این ایالت، ووچر (کوپن) سفر ارایه کرده است.


صدای استرالیا– دولت کوئینزلند با هدف احیای صنعت توریسم در شمال این ایالت، ووچر (کوپن) سفر ارایه کرده است.

دولت این ایالت روز یکشنبه گذشته اعلام کرد که ۱۵ هزار کوپن سفر برای شهروندان کوئینزلند که بخواهند از کنز و دیواره بزرگ مرجانی دیدن کنند، در نظر گرفته است.

کوپن‌های Cairns Holiday Dollars که فقط در اختیار شهروندان کوئینزلندی قرار می‌گیرد، تا ۲۰۰ دلار ارزش دارند و به منظور تخفیف ۵۰ درصدی برای بازدید از جاذبه‌های توریستی در این منطقه طراحی شده‌اند.

صنعت توریسم کوئینزلند پس از همه‌گیری کرونا و با بسته شدن مرزها و توقف ورود مسافران خارجی، آسیب جدی دیده و فقط متکی به مسافران  درون خود ایالت است. این آسیب به ویژه در منطقه گرمسیری شمال این ایالت شدیدتر بوده است.

از امروز (دوشنبه) افراد می‌توانند برای دریافت کوپن سفر در وب سایت Queensland.com ثبت نام کنند.

قرعه‌کشی برای اعطای این کوپن‌ها بین ۸ تا ۱۱ مارس برگزار می‌شود و برندگان خوذش‌شانس باید یک تور گردشگری بین روزهای ۱۵ مارس تا ۲۵ ژوئن را رزرو کنند.

طراحی این کوپن‌های سفر پس از آن صورت گرفت که آناستازیا پالاشوک، نخست‌وزیر کوئینزلند، با اعلام اینکه یک بیستم شهروندان این ایالت در خطر از دست دادن شغل هستند، از دولت موریسون درخواست کرد که پس از ۳۱ مارس نیز برنامه جاب‌کیپر را تمدید کند.

جاش فریندبرگ، وزیر خزانه‌داری نیز هفته گذشته، نخست‌وزیر کوئینزلند را به خودنمایی  و سیاست‌بازی درباره اقدامات محرک اقتصادی دولت فدرال متهم کرد.

پالاشوک نیز به ادعای او پاسخ داد و گفت که او نگرانی‌های صنایعی مانند گردشگری را بازگو می‌کند که در بحران کرونا دچار چالش شده‌اند.

وی افزود: باید به حرف مردم گوش داد. فعالان گردشگری در کنز واقعا درباره آینده خود نگرانند. من شدیدا نگرانم که پس از پایان ماه جاری و خاتمه یافتن برنامه جاب‌کیپر چه اتفاقی خواهد افتاد.

منبع: نیوز دات کام


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه