وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اخبار » وعده حزب کارگر برای معافیت مالیاتی مشاغل کوچک

تاریخ انتشار : 1398/02/23 - 11:43

وعده حزب کارگر برای معافیت مالیاتی مشاغل کوچک

صدای استرالیا - بیل شورتن، رهبر حزب کارگر در سخنرانی اخیر خود در شهر بریزبن از معافیت های مالیاتی این حزب برای مشاغل کوچک در صورت پیروزی در انتخابات ماه می خبر داد.

وعده حزب کارگر برای معافیت مالیاتی مشاغل کوچک

صدای استرالیا – بیل شورتن، رهبر حزب کارگر در سخنرانی اخیر خود در شهر بریزبن از معافیت های مالیاتی این حزب برای مشاغل کوچک در صورت پیروزی در انتخابات ماه می خبر داد.

بیل شورتن در سخنرانی انتخاباتی بریزبن که با حضور چهره های فعلی و سابق حزب کارگر برگزار شد، در تشریح سیاست های حزب خود از معافیت های مالیاتی این حزب  برای مشاغل کوچکی که اقدام به استخدام افراد جوان و یا سالخورده می کنند سخن گفت.

شورتن در توضیح این موضوع گفت: برای مشاغلی که گردش مالی آنها در طول سال کمتر از ۱۰ میلیون دلار باشد و اقدام به استخدام افراد کمتر از ۲۵ سال و یا بالای ۵۵ سال کرده باشند معافیت های مالیاتی در نظر گرفته می شود.

به گفته شورتن، چنین مشاغلی می توانند برای حقوق ۵ نفر از کارکنان جدید خود در اولین سال اشتغال آنها تقاضای معافیت مالیاتی داشته باشند. سقف این معافیت مالیاتی ۵۰ هزار دلار برای هر شرکت خواهد بود.

کارکنان جدید این شرکت ها و مشاغل برای آنکه از این قانون بهره مند شوند باید به مدت سه ماه یا بیشتر بیکار بوده باشند.

شورتن که در مراسم آغاز رسمی کمپین انتخاباتی حزب کارگر در بریزبن سخن می گفت علاوه بر موضوع معافیت مالیاتی، به سخت گیری در خصوص فرارهای مالیاتی افراد و شرکت هایی که سرمایه خود را در بهشت های مالیاتی ذخیره می کنند خبر داد.

بر اساس طرح مورد نظر شورتن، استرالیا برای جلوگیری از فرارهای مالیاتی چند ملیتی، همکاری هایی را با برخی کشورها آغاز خواهد کرد.

به گفته شورتن مقابله با فرارهای مالیاتی چند ملیتی می تواند برای دولت در طول یک دهه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار سود در بر داشته باشد.

شورتن در سخنرانی خود در بریزبن علاوه بر مالیات در خصوص تغییرات اقلیمی و برنامه ای که حزب کارگر در این خصوص دارد نیز سخن گفت.

وی همچنین اعلام کرد که حزب کارگر مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار برای به روز کردن واحد کمک های اضطرای و استخدام دکترها و پرستاران جدید با هدف کاهش زمان های انتظار دریافت کمک، اختصاص خواهدد داد.

شورتن در ادامه به انتقاد از حزب لیبرال پرداخت و گفت: هر وقت حزب لیبرال می گوید که توانایی انجام کاری را ندارد بدان معنا است که شما (مردم) سزاوار انجام این کار نیستید.

حزب کارگر برای نشان دادن اتحاد خود در مراسم بریزبن، اقدام به دعوت از رهبران سابق خود که زمانی نخست وزیر استرالیا بودند کرده بود و در زمان سخنرانی شورتن، «پل کیتینگ»، «کوین رود» و «جولیا گیلارد» در کنار یکدیگر نشسته بودند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , سیاسی
ارسال دیدگاه