وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » هشدار سیلاب برای سواحل نیوساوت ولز

تاریخ انتشار : 1399/12/29 - 9:20

هشدار سیلاب برای سواحل نیوساوت ولز

صدای استرالیا- بارش شدید باران در سواحل نیوساوت ولز از ایلاوارا تا ساحل شمال میانه موجب صدور هشدار سیلاب برای چندین منطقه، از جمله سیدنی بزرگ و فار وست شده است.


صدای استرالیا- بارش شدید باران در سواحل نیوساوت ولز از ایلاوارا تا ساحل شمال میانه موجب صدور هشدار سیلاب برای چندین منطقه، از جمله سیدنی بزرگ و فار وست شده است.

در طول پنج‌شنبه شب، بارش نزدیک به ۱۰۰ میلی‌متر باران در نواحی یاد شده، موجب برقراری صدها تماس امداد شد و در ۲۴ ساعت گذشته، نیروهای خدمات اضطراری بیش از ۱۱ عملیات نجات سیلاب انجام دادند که سه مورد از آنها در غرب سیدنی بود.

پیش‌بینی‌های هواشناسی حاکی از تداوم بارش‌های سنگین، رگبار و رعد و برق و بادهای شدید در روز جاری و طول آخر هفته دارد. این مساله خطر طغیان رودها و امواج خطرناک دریا را افزایش می‌دهد.

اداره هواشناسی، هشدارهای سیلاب را برای ساحل شمال میانه، هانتر، ساحل سنترال کست، کلان‌شهر سیدنی، ساحل ایلاوارا و مناطقی از فار وست صادر کرده است.

بیش‌ترین خطر مربوط به ساحل شمال میانه است. در این منطقه، رودخانه‌های اورارا، بلینگر و هستینگز، در معرض طغیان قرار دارند.

همچنین پیش‌بینی می‌شود که رودخانه‌های جورجز، نیپین و هاکسبری نیز در منطقه سیدنی تحث تاثیر قرار بگیرند.

مرکز خدمات اورژانس هشدار داده که شرایط فعلا خطرناک است و از رانندگان خواسته که در حوالی مناطقی که برای آنها هشدار صادر شده، به شدت مراقب باشند.

پیش‌بینی می‌شود که این بارندگی و سیلاب‌ها تا هفته آینده ادامه داشته باشد که به این ترتیب، سنگین‌ترین بارش باران از فوریه ۲۰۲۰ به این سو خواهد بود که در منطقه سیدنی بزرگ رخ داد.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه