وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 10 May 2024
» اجتماعی » هدیه ۱۰ هزار دلاری دولت استرالیا به پادشاه و ملکه دانمارک

تاریخ انتشار : 1402/11/03 - 0:46

هدیه ۱۰ هزار دلاری دولت استرالیا به پادشاه و ملکه دانمارک

صدای استرالیا - دولت استرالیا اعلام کرده است که به مناسبت بزرگداشت تاج‌گذاری پادشاه فردریک دهم و همسرش ملکه مری در دانمارک، به نمایندگی از مردم استرالیا، یک هدیه ملی اختصاص خواهد داد.


صدای استرالیا – دولت استرالیا اعلام کرده است که به مناسبت بزرگداشت تاج‌گذاری پادشاه فردریک دهم و همسرش ملکه مری در دانمارک، به نمایندگی از مردم استرالیا، یک هدیه ملی اختصاص خواهد داد.

این هدیه در قالب کمک۱۰ هزار دلاری به موسسه خیریه Wildcare Tasmania برای حمایت از کار آن در راستای حفاظت از «شیطان تاسمانی» اختصاص خواهد یافت.

این مشارکت مستقیماً از تحقیقات و آزمایش‌های این خیریه برای کمک به مقابله با تأثیر مخرب بیماری تومور صورت این جانداران حمایت می‌کند.

این حیوان نمادین استرالیایی که در حال انقراض است بزرگترین کیسه‌دار گوشت‌خوار جهان محسوب می‌شود که تنها در طبیعت ایالت تاسمانی وجود دارد.

اختصاص این هدیه از سنت‌های نوظهور استرالیا است که مناسبت‌های سلطنتی مهم را با حمایت از حفظ جانوران بومی استرالیا جشن می‌گیرد.

ملکه مری دانمارک در تاسمانی بزرگ شده و داستان پیوند او با پادشاه فردریک یکی از موضوعاتی بوده که استرالیایی‌ها از نزدیک آن را دنبال کرده‌اند.

باغ وحش کپنهاگ در دانمارک – که میزبان «باغ استرالیایی مری» است – یک محوطه برای نگهداری از شیطان تاسمانی دارد.

باغ وحش کپنهاگ در سال ۲۰۰۶ این جانوران را به عنوان هدیه‌ای از دولت تاسمانی برای جشن تولد اولین پسر پادشاه و ملکه، ولیعهد کریستین دریافت کرد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه