وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024
» اخبار » نیوزیلند مقررات ایزوله اجباری مسافران واکسینه شده را لغو کرد

تاریخ انتشار : 1400/12/09 - 10:02

نیوزیلند مقررات ایزوله اجباری مسافران واکسینه شده را لغو کرد

صدای استرالیا– با لغو پیش از موعد مقررات قرنطینه برای مسافران واکسینه شده، بازگشایی مرزهای بین‌المللی نیوزیلند سرعت بیشتری گرفت. […]

نیوزیلند مقررات ایزوله اجباری مسافران واکسینه شده را لغو کرد

صدای استرالیا– با لغو پیش از موعد مقررات قرنطینه برای مسافران واکسینه شده، بازگشایی مرزهای بین‌المللی نیوزیلند سرعت بیشتری گرفت.

جاسیندا آردن، نخست‌وزیر نیوزیلند دوز دوشنبه گفت که از ساعت ۱۱:۵۹ شب دوم مارس، مسافرانی که دو دوز واکسن دریافت کرده باشند، دیگر نیازی به ایزوله کردن خود نخواهند داشت.

دولت نیوزیلند همچنین مرحله دوم بازگشایی مرزها را پیش از موعد به اجرا گذاشته و به این ترتیب، نیوزیلندی‌هایی که در خارج از این کشور هستند، از نیمه شب جمعه ۴ مارس می‌توانند به کشورشان برگردند.

این مرحله قرار بود پس از ۱۳ مارس عملیاتی شود.

کریس هیپکینز، وزیر واکنش به کووید-۱۹ نیوزیلند با اعلام موافقت کابینه با لغو مقررات ایزوله برای مسافران واکسینه شده، گفت: این بدان معناست که تمامی کیوی‌هایی که به خانه برمی‌گردند، و گردشگرانی که به کشور وارد می‌شوند، می‌توانند به محض پیاده شدن از هواپیما به دوستان و خانواده بپیوندند یا از زیبایی‌های نیوزیلند بهره‌مند شوند.

بر این اساس، شهروندان نیوزیلندی و افراد دارای اقامت دایم در استرالیا که کاملا واکسینه شده باشند، از دوشنبه می‌توانند بدون نیاز به قرنطینه اجباری به نیوزیلند برگردند.

این در حالی است که امروز ۵ پرواز با ۹۱۰ مسافر استرالیا را به مقصد نیوزیلند ترک می‌کنند. این مسافران باید به مدت ۷ روز در خانه ایزوله شوند و در این مدت، دو تست فوری آنتی‌ژن نیز انجام دهند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه