وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اخبار » نقض مقررات کرونایی؛ جریمه ۲۵ هزار دلاری سرمربی تیم استرالیا

تاریخ انتشار : 1401/01/02 - 4:43

نقض مقررات کرونایی؛ جریمه ۲۵ هزار دلاری سرمربی تیم استرالیا

صدای استرالیا - تیم ملی فوتبال استرالیا در آستانه دو دیدار سرنوشت‌ساز برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲، با مشکلات حاشیه‌ای مواجه شده است.


صدای استرالیا – تیم ملی فوتبال استرالیا در آستانه دو دیدار سرنوشت‌ساز برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲، با مشکلات حاشیه‌ای مواجه شده است. گراهام آرنولد، سرمربی این تیم‌، به خاطر نقص مقررات کرونایی، ۱۶ هزار و ۷۰۰ یورو جریمه شد.

در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا، اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال استرالیا با اختلال جدی مواجه شده است. علت آن نیز مشکلات “غیر ورزشی” است.

گراهام آرنولد، سرمربی ۵۸ ساله ملی‌پوشان استرالیا، با وجود ابتلا به ویروس کرونا و الزام حضور در قرطینه، روز یکشنبه ۲۰ مارس (۲۹ اسفند) در هنگام قدم‌زدن در ساحل شهر سیدنی دیده شد. او به خاطر این اقدام ، از سوی فدراسیون فوتبال استرالیا به مبلغ ۲۵ هزار دلار استرالیا (برابر با ۱۶ هزار و ۷۰۰ یورو) جریمه شد.

گیرنده نهایی این پول، صلیب سرخ استرالیا است که قرار است این مبلغ را برای کمک‌رسانی به قربانیان فاجعه سیل اخیر در “دآن آندر” استفاده کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا در باره خطای خود گفت: «به خاطر کاری که کردم، پشیمانم. قاطعانه بابت اشتباهی که کردم، پوزش می‌خواهم.»

تیم ملی فوتبال استرالیا در حال حاضر با ۱۵ امتیاز پس از تیم‌های ملی عربستان سعودی و ژاپن در جایگاه سوم جدول مقدماتی جام جهانی در گروه ‌B در قاره آسیا ایستاده است. ملی‌پوشان استرالیا روز پنجشنبه ۲۴ مارس (۴ فروردین) میزبان ملی‌پوشان ژاپن هستند.

تیم ملی فوتبال استرالیا سپس پنج روز پس از این دیدار، در یک بازی سرنوشت‌ساز دیگر به عنوان تیم مهمان به دیدار ملی‌پوشان عربستان سعودی خواهد رفت.  تیم‌های اول و دوم در جدول پایانی گروه، به طور مستقیم به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود خواهند کرد.

تیم سوم در گروه B نیز در دیدارهای پلی‌آف نخست به مصاف تیم سوم از گروه A در قاره آسیا می‌رود. برنده این رویارویی سپس در یک پلی‌آف میان‌قاره‌ای دیگر، برای کسب یکی از آخرین سهمیه‌های جام جهانی، به رقابت خواهد پرداخت.

منبع: دویچه وله


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه