وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اجتماعی » نصف شدن پروازهای ورودی به استرالیا/مسافران هزینه هتل را باید پرداخت کنند

تاریخ انتشار : 1399/04/20 - 10:05

نصف شدن پروازهای ورودی به استرالیا/مسافران هزینه هتل را باید پرداخت کنند

صدای استرالیا – دولت استرالیا شمار پروازهای ورودی به این کشور را به بیش از نصف کاهش می‌دهد تا بتواند شیوع ویروس کرونا در هتل‌های قرنطینه مسافران خارجی را مدیریت کند.


صدای استرالیا – دولت استرالیا شمار پروازهای ورودی به این کشور را به بیش از نصف کاهش می‌دهد تا بتواند شیوع ویروس کرونا در هتل‌های قرنطینه مسافران خارجی را مدیریت کند.

اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا صبح امروز جمعه و پس از جلسه کابینه ملی در یک کنفرانس خبری ضمن اعلام این خبر گفت: تمامی ایالت‌ها و قلمروها به سمت دریافت هزینه هتل‌ها از مسافران پیش می‌روند.

وی تصریح کرد: برخی از ایالت‌ها در حال حاضر هزینه هتل‌های محل قرنطینه را از مسافران دریافت می‌کنند و برخی دیگر در حال حرکت به این سمت هستند و من تصمیم‌گیری و اعلام این موضوع را در اختیار خود آنها قرار می‌دهم.

نخست وزیر استرالیا همچنین گفت که تصمیم جدید برای کاهش شمار پروازهای ورودی به این معنی است که هر هفته چهار هزار شهروند و دارندگان اقامت دائم کمتری وارد استرالیا می‌شوند و این تصمیم از روز دوشنبه اجرایی خواهد شد.

موریسون در همین حال از بررسی دوباره طرح ملی قرنطینه مسافران خارجی در هتل‌ها خبر داد و گفت که جزئیات این طرح مورد بازبینی قرار خواهد گرفت تا نسبت به موثر بودن آن اطمینان حاصل شود.

اظهارات نخست وزیر استرالیا در حالی صورت می‌گیرد که گزارش‌ها نشان می‌دهند منشاء اغلب موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایالت ویکتوریا به هتل‌های محل قرنطینه مسافران ارتباط داشته است.

لازم به ذکر است که در حال حاضر هیچ پرواز بین‌المللی در ملبورن به زمین نمی‌نشیند.

منبع: ای‌بی‌سی نیوز


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه