وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اجتماعی » نخست وزیر ویکتوریا: تا دوشنبه هیچ چیز تغییر نمی‌کند

تاریخ انتشار : 1399/02/19 - 15:59

نخست وزیر ویکتوریا: تا دوشنبه هیچ چیز تغییر نمی‌کند

صدای استرالیا – نخست وزیر ایالت ویکتوریا گفت که تا روز دوشنبه محدودیت‌‌های مرتبط با بیماری کوید-19 در این ایالت تغییری نمی‌کند.


صدای استرالیا – نخست وزیر ایالت ویکتوریا گفت که تا روز دوشنبه محدودیت‌‌های مرتبط با بیماری کوید-۱۹ در این ایالت تغییری نمی‌کند.

دنیل اندروز که بلافاصله پس از کنفرانس مطبوعاتی اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا سخن می‌گفت، تصریح کرد که تصمیمات جدید در خصوص محدودیت‌های کرونایی روز دوشنبه اعلام می‌شود و قوانین گذشته همچنان پابرجا هستند.

موریسون صبح امروز از طرح سه مرحله‌ای دولت برای رفع محدودیت‌های کرونا و بازگشت کشور به شرایط عادی تا ماه جولای رونمایی کرد و گفت که این طرح مورد موافقت سران ایالت‌ها و مناطق استرالیا قرار گرفته است.

اندروز با حمایت از کلیات این طرح گفت که زمان و چگونگی انجام این مراحل بستگی به ایالت‌ها دارد: امروز هیچ چیزی تغییر نمی‌کند، فردا هیچ چیزی تغییر نمی‌کند، یکشنبه نیز چیزی تغییر نمی‌کند.

وی تصریح کرد: روز دوشنبه و روزهای پس از آن من برای تغییرات در قوانین بیانیه‌هایی منتشر خواهم کرد.

اندروز با اعلام اینکه از روز دوشنبه مرحله اول طرح سه مرحله‌ای دولت را مورد بررسی قرار خواهد داد، گفت: می‌دانم که همه دوست دارند به کافه‌ها و بارها و رستوران‌ها بازگردند اما ما باید این را با دقت انجام دهیم.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه