وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024
» اجتماعی » نخست وزیر استرالیا خطاب به توریست‌ها و دانشجویان خارجی: در صورت مشکل مالی استرالیا را ترک کنید

تاریخ انتشار : 1399/01/15 - 18:35

نخست وزیر استرالیا خطاب به توریست‌ها و دانشجویان خارجی: در صورت مشکل مالی استرالیا را ترک کنید

صدای استرالیا - نخست وزیر استرالیا گفت تمامی توریست‌ها و دانشجویان خارجی که نمی‌توانند در دوران شیوع ویروس کرونا از عهده تامین مالی خود بربیایند، استرالیا را ترک کنند.


صدای استرالیا – نخست وزیر استرالیا گفت تمامی توریست‌ها و دانشجویان خارجی که نمی‌توانند در دوران شیوع ویروس کرونا از عهده تامین مالی خود بربیایند، استرالیا را ترک کنند.

اسکات موریسون با اعلام اینکه حضور توریست‌ها در شرایط خوب بسیار دلپذیر است، گفت: اکنون زمان آن رسیده که آنها استرالیا را ترک کنند تا اینکه مقامات بتوانند بر کمک و حمایت از استرالیایی‌هایی که نیاز دارند، تمرکز کنند.

سخنان امروز اسکات موریسون در حالی صورت می‌گیرد که او پیشتر به عنوان رئیس سازمان گردشگری استرالیا تلاش می‌کرد تا توریست‌های بیشتری را به استرالیا بکشاند.

موریسون تصریح کرد: این (دانشجویان) ویزاها و دیگر کسانی که با ویزاهای دیگر در استرالیا حضور دارند به اجبار در استرالیا نگه داشته نشدند. اگر آنها در شرایطی هستند که نمی‌توانند خود را از نظر مالی حمایت کنند راه‌ جایگزینی برای بازگشت آنها به کشورشان وجود دارد.

وی افزود: ما همچنان تعداد بسیار زیادی از افراد داریم که با ویزای توریستی در استرالیا هستند.

نخست وزیر استرالیا گفت: همانطور که پذیرایی از توریست‌ها در شرایط معمولی بسیار دلپذیر است، اما در شرایط کنونی اگر شما به عنوان گردشگر در استرالیا حضور دارید اکنون زمان آن رسیده تا به کشور خود بازگشته و از حمایت‌هایی که در آنجا ارائه می‌شود برخوردار شوید.

منبع: دیلی میل استرالیا


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
دیدگاه کاربران کل نظرات :1
  • Ben

    تاریخ : ۱۵ - فروردین - ۱۳۹۹

    reminds me of all hardship i went through when i was an international student, charging them 10 times higher than locals , making them the second source of income for Australia, now they lost their jobs at least keep quiet, they don’t deserve to be told to leave. At least PM could offer defering their tuitions for a semester. they paid the uni to go to uni, now they can’t.so common sense is to defer the tuitions


    پاسخ

ارسال دیدگاه