وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024
» اخبار » نخستین پرواز هواپیمایی رکس بین ملبورن و سیدنی انجام شد

تاریخ انتشار : 1399/12/11 - 5:05

نخستین پرواز هواپیمایی رکس بین ملبورن و سیدنی انجام شد

صدای استرالیا– شرکت هواپیمایی رکس ایرلاینز، نخستین بار پروازهای خود را در شلوغ‌ترین مسیر هوایی استرالیا؛ یعنی ملبورن به سیدنی، […]

نخستین پرواز هواپیمایی رکس بین ملبورن و سیدنی انجام شد

صدای استرالیا– شرکت هواپیمایی رکس ایرلاینز، نخستین بار پروازهای خود را در شلوغ‌ترین مسیر هوایی استرالیا؛ یعنی ملبورن به سیدنی، دایر کرد.

اولین پرواز ملبورن به سیدنی این شرکت که قصد دارد در مسیرهای کلان‌شهری با کانتاس و ویرجین رقابت کند، صبح امروز انجام شد.

رکس اعلام کرد که نخستین شرکت هواپیمایی مستقل است که در ۱۵ سال اخیر بین این دو شرکت پرواز دایر می‌کند.

هواپیمای مورد استفاده در این مسیر نیز بویینگ ۷۳۷-۸۰۰ NG است.

رکس همچنین اعلام کرد که در مسیرهای دیگری از مراکز ایالات پرواز خواهد داشت. از جمله این پروازها، ملبورن به گلدکست و آدلاید است که قیمت بلیت‌ آنها از ۶۹ دلار آغاز می‌شود.

جان شارپ، نایب رییس رکس گفت: استرالیای جنوبی و کوئینزلند همواره از خدمات منطقه‌ای رکس، که به دلیل قابلیت اطمینان، میهمان‌نوازی و نرخ‌های مقرون به صرفه مشهور است، بهره‌ برده‌اند.

وی افزود: حالا خشنودم که اعلام کنم، این دو ایالت (ویکتوریا و نیوساوت‌ولز) نیز برای نخستین بار می‌توانند از مزایای مشابهی برای پروازهای داخلی بهره ببرند.

این شرکت اعلام کرده که اگر مسافران به دلیل محدودیتهای مرزی کرونایی، قادر به سفر نباشند، صد درصد پول بلیت آنها را بازمی‌گرداند.

رکس قصد دارد در ماه آوریل، پروازهای دیگری را نیز برقرار کند که از آن جمله می‌توان به پرواز بین سیدنی و کافس هاربر و پورت مکواری اشاره کرد.

رکس ماه گذشته در واکنش به آنچه «اقدامات تهاجمی و غارتگرانه» هواپیمایی رقیبش، کانتاس، خواند؛ از نوسازی شبکه مسیرهای داخلی خود خبر داده بود.

رکس مدعی است که ورود کانتاس به مسیرهایی مانند سیدنی به اورنج و سیدنی به مریمبولا، این شرکت را وادار به خروج از بازار خواهد کرد؛ زیرا این مسیرهای کم مسافر، قادر به پشتیبانی از پروازهای دو شرکت نیستند.

منبع: ۹نیوز


برچسب ها :
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه