وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024
» اجتماعی » نخستین هتل خواب استرالیا فعالیت خود را آغاز می‌کند

تاریخ انتشار : 1402/03/11 - 3:06

نخستین هتل خواب استرالیا فعالیت خود را آغاز می‌کند

صدای استرالیا - اگر مشکل خواب دارید شاید باید به نخستین "اِسلیپ هتل" استرالیا بروید. این هتل توسط کارشناسان خواب "اِما اسلیپ" به گونه‌ای طراحی شده است تا به مهمانان اهمیت خواب خوب شبانه را آموزش دهد و به شما کمک کند تا از خواب کامل و کافی لذت ببرید.


صدای استرالیا – اگر مشکل خواب دارید شاید باید به نخستین “هتل خواب” استرالیا بروید. این هتل توسط کارشناسان خواب “اما اسلیپ” به گونه‌ای طراحی شده است تا به مهمانان اهمیت خواب خوب شبانه را آموزش دهد و به شما کمک کند تا از خواب کامل و کافی لذت ببرید.

این هتل در ماه ژوئن فعالیت خود را آغاز می‌کند.

مهمانان در هنگام ورود به این هتل از سوی “اسنورمن” که ساکن این هتل است مورد استقبال و خوشامدگویی قرار می‌گیرند و در ساعت ۲ بعدازظهر برای انجام مراحل ابتدایی به رسپشن راهنمایی می‌شوند.

سپس با کاتالوگی از فیلم‌، کیف هدایا، کوکتل‌های سفارشی و فهرست موزیک‌های انتخابی پذیرایی می‌شوید. در ادامه بالشی مناسب و مطابق با وضعیت خواب و نیازهایتان به شما داده می‌شود که می‌توانید آن را با خود به خانه ببرید.

سپس مالک هتل که متخصص خواب است به شما در یادگیری عادات خواب سالم کمک می‌کند. هدف از این کار شناسایی مشکلات و نگرانی‌ها درباره خواب کنونی و آموزش نحوه بهبود خواب است.

هنگام خواب، می‌توانید از بین ۱۰ سوئیت خواب سفارشی که برای پاسخگویی به انواع مختلف خواب‌ها طراحی شده‌اند، یکی را انتخاب کنید. هر اتاق شامل بسته‌های کمک خواب، سرویس پذیرایی عصرگاهی و منوی سرویس اتاق است که شامل مواردی مانند مدیتیشن یا داستان قبل از خواب می‌شود.

قبل از بازگشایی این هتل در ماه ژوئن، مالک هتل جایزه‌ای به ارزش بیش از ۲۰۰۰ دلار را تعیین کرده که شامل یک کوپن ۲۰۰ دلاری برای خرج کردن در بار هتل و کیف هدایا می‌شود. اگر می‌خواهید شانس خود را برای بردن این جایزه و اقامت در این هتل از ۲۴ تا ۲۶ ژوئن امتحان کنید به اِما اسلیپ بگویید که چرا شایسته تجربه کردن یک خواب کامل و کافی هستید.

در غیر این صورت برای رزرو اتاق در این هتل از اینجا اقدام کنید.

منبع: yahoo


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , دانستنی های استرالیا , زندگی در استرالیا , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه