وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024
» اجتماعی » میز ویژه در فرودگاه اتریش برای مسافران استرالیا؛ واقعی یا فیک؟

تاریخ انتشار : 1402/08/26 - 0:47

میز ویژه در فرودگاه اتریش برای مسافران استرالیا؛ واقعی یا فیک؟

صدای استرالیا- ادعا شده بود که فرودگاه سالزبورگ در اتریش یک میز راهنمایی ویژه به مسافرانی اختصاص داده است که به دلیل تشابه اسمی به اشتباه به جای استرالیا به این کشور سفر کرده‌اند.


صدای استرالیا- ادعا شده بود که فرودگاه سالزبورگ در اتریش یک میز راهنمایی ویژه به مسافرانی اختصاص داده است که به دلیل تشابه اسمی به اشتباه به جای استرالیا به این کشور سفر کرده‌اند.

اما فرودگاه مذکور اعلام کرد که هیچ میز ویژه‌های برای توریست‌هایی که می‌خواهند به استرالیا سفر کنند و دچار اشتباه می‌شوند، تخصیص نداده است.

در واقع این تلقی نادرست ناشی از تبلیغات یک شرکت فناوری است که روی نوار تحویل چمدان‌های فرودگاه نصب شده و در مورد ارایه چنین خدماتی شوخی کرده است.

موضوع وجود میز راهنمایی ویژه در فرودگاه سالزبورگ برای مسافران سیدنی که در روزهای اخیر اینترنت از آن پر شده، از یک پست در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) شروع شد که تا روز دوشنبه بیش از ۱۸۰۰ بار پسندیده شده بود.

در پست دیگری در اینستاگرام نیز که بیش از ۱۴۰۰۰ لایک دریافت کرده، آمده است: اگر فکر می‌کنید روز بدی را سپری می‌کنید، به یاد داشته باشید که فرودگاه سالزبورگ اتریش برای افرادی که به‌جای استرالیا به اتریش پرواز می‌کنند، پیشخوان ویژه‌ای دارد.

برخی نیز تصویری از یک تابلوی بزرگ را به اشتراک گذاشتند که در آن نوشته شده: «ببخشید، اینجا اتریش است، استرالیا نیست! اگر کمک لازم دارید، دکمه را فشار دهید.»

فرودگاه سالزبورگ روز دوشنبه در یک پست فیسبوکی که به زبان آلمانی نوشته شده، اعلام کرد که چنین دکمه‌ای وجود ندارد و تصویری که در برخی از پست‌ها دیده می‌شود در واقع تبلیغ شرکت امنیت فناوری اطلاعات اتریشی Commend است.

در واقع در تبلیغ مذکور، آدرس اینترنتی شرکت Commend هم درج شده و در کنار آن نوشته شده است: «کامند تامین کننده امنیت و ارتباطات از سالزبورگ تا همه جای جهان است. حتی در شرایط بسیار غیر محتمل»

ولفگانگ پیر، سخنگوی شرکت Commend International، محتوای مذکور را به عنوان تبلیغ این شرکت تایید کرد؛ اما گفت که این تبلیغ در سال ۲۰۲۲ متوقف شده است.

منبع: آسوشیتد پرس


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه