وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اخبار » مهلت نهایی دریافت کمک هزینه حفظ مشاغل موسوم به جاب کیپر

تاریخ انتشار : 1399/03/06 - 10:00

مهلت نهایی دریافت کمک هزینه حفظ مشاغل موسوم به جاب کیپر

دفتر حسابداری ایتکس پلاس - اداره مالیات استرالیا خبرنامه‌ای حاوی مهلت نهایی برای دریافت کمک‌‌هزینه ویژه حفظ مشاغل مووسم به جاب کیپر را منتشر کرد.

جزئیات طرح تخفیف مالیاتی دولت

دفتر حسابداری ایتکس پلاس – اداره مالیات استرالیا خبرنامه‌ای حاوی مهلت نهایی برای دریافت کمک‌‌هزینه ویژه حفظ مشاغل مووسم به جاب کیپر را منتشر کرد.

اداره مالیات استرالیا تاکید کرده است که درصورتی که می‌خواهید برای پرداخت حقوق ماه‌های آوریل و می کارگران واجد شرایط خود بازپرداخت دریافت کنید، ثبت‌نام برای دریافت کمک‌هزینه حفظ مشاغل تا پایان ماه می ۲۰۲۰ امکان‌پذیر است.

نکته

حتما می‌دانستید که اگر می‌خواهید برای دریافت این کمک هزینه در ماه آوریل اعلام آمادگی کنید، باید درخواست ماهانه خود را تا ۳۱ ماه می پر کرده و تحویل دهید. دفتر مالیات اکنون اعلام کرده درخواست‌های دریافت کمک‌هزینه برای ماه می را نیز باید تا پایان ماه می ثبت کنید.

اداره مالیات استرالیا اعلام کرده است که گزارش هر ماه باید تا روز چهاردهم ماه پس از آن ثبت شود که این تاریخ پیش از این روز هفتم ماه بعد بود.

مهلت‌ها:

۳۱ می:

  • اگر می‌خواهید برای ماه‌های آوریل و می این کمک هزینه را دریافت کنید باید تا این تاریخ به صورت آنلاین در وب‌سایت اداره مالیات استرالیا درخواست خود را ثبت‌ کنید.
  • ثبت درخواست برای ماه آوریل

۱۴ ژوئن:

  • آخرین تاریخ برای ثبت گزارش ماهانه ماه می

 

تاریخ اقداماتی که برای جاب کیپر باید انجام شود

۲۷ آوریل تا ۱۰ می: کارمندان واجد شرایط هفتگی و دوهفته یکبار که در این دو هفته در فهرست حقوق‌بگیران قرار داشتند باید دست‌کم ۱۵۰۰ دلار به ازای هر دو هفته دریافت کرده باشند.

۱۱ می تا ۲۴ می: کارمندان واجد شرایط هفتگی و دوهفته یکبار که در این دو هفته در فهرست حقوق‌بگیران قرار داشتند باید دست‌کم ۱۵۰۰ دلار به ازای هر دو هفته دریافت کرده باشند.

حقوق‌های ماهانه‌ای که برای پوشش دادن این دو کمک‌هزینه حفظ مشاغل در نظر گرفته شده است، باید قبل از ثبت اظهارنامه ماه می پرداخت شده باشند.

۳۱ می: هر کارفرمایی که قصد دریافت کمک‌هزینه حفظ مشاغل ماه‌های آوریل و می را از سوی دولت دارد، باید درخواست خود به اداره مالیات استرالیا اعلام کرده باشد.

۳۱ می: پایان مهلت ارائه درخواست ماهانه برای ماه آوریل.

۱۴ ژوئن: فرم درخواست کمک هزینه جاب کیپر برای ماه می باید ارائه شده باشد.

ماه ژوئن

۲۵ می تا ۷ ژوئن: کارمندان واجد شرایط هفتگی و دوهفته یکبار که در این دو هفته در فهرست حقوق‌بگیران قرار داشتند باید دست‌کم ۱۵۰۰ دلار به ازای هر دو هفته دریافت کرده باشند.

۸ ژوئن تا ۲۱ ژوئن: کارمندان واجد شرایط هفتگی و دوهفته یکبار که در این دو هفته در فهرست حقوق‌بگیران قرار داشتند باید دست‌کم ۱۵۰۰ دلار به ازای هر دو هفته دریافت کرده باشند.

حقوق‌های ماهانه‌ای که برای پوشش دادن این دو کمک‌هزینه حفظ مشاغل در نظر گرفته شده است، باید قبل از ثبت اظهارنامه ماه ژوئن پرداخت شده باشند.

۳۰ ژوئن: هر کارفرمایی که قصد دریافت کمک‌هزینه حفظ مشاغل ماه ژوئن را از سوی دولت دارد، باید در اداره مالیات استرالیا ثبت نام کند.

۱۴ جولای: درخواست برای دریافت کمک هزینه ماهانه حفظ مشاغل ماه ژوئن باید ثبت شده باشد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه