وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اجتماعی » ممنوعیت برگزاری تجمعات بالای ۱۰۰ نفر در استرالیا/مدارس همچنان باز می‌مانند

تاریخ انتشار : 1398/12/28 - 10:52

ممنوعیت برگزاری تجمعات بالای ۱۰۰ نفر در استرالیا/مدارس همچنان باز می‌مانند

صدای استرالیا – نخست وزیر استرالیا هرگونه تجمع غیر ضروری بالای 100 نفر را در محیط‌های سربسته ممنوع کرد و ضمن توصیه به استرالیایی‌ها برای لغم تمامی سفرهای برون‌ مرزی اعلام کرد که مدارس سراسر استرالیا همچنان باز خواهند بود.


صدای استرالیا – نخست وزیر استرالیا هرگونه تجمع غیر ضروری بالای ۱۰۰ نفر را در محیط‌های سربسته ممنوع کرد و ضمن توصیه به استرالیایی‌ها برای لغو تمامی سفرهای برون‌ مرزی اعلام کرد که مدارس سراسر استرالیا همچنان باز خواهند بود.

اسکات موریسون که صبح امروز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد، گفت: دولت‌های محلی مسئولیت کنترل تجمعات را بر عهده خواهند داشت و این ممنوعیت بلافاصله باید اجرایی شود.

موسسات آموزشی از جمله مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز نگهداری کودکان، سوپرمارکت‌ها، فرودگاه‌ها، خدمات حمل و نقل عمومی، تاسیسات پزشکی، مراکز نگهداری سالمندان و ادارات از جمله مکان‌هایی هستند که از این قانون مستثنی خواهند بود اما کلیساها، مساجد و دیگر مکان‌های مذهبی باید از قانون جدید پیروی کنند.

به گفته نخست وزیر استرالیا، باشگاه‌های ورزشی و لیگ‌های مختلف نیز می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا حاضر هستند بدون تماشاگر برنامه‌های خود را برگزار کنند یا خیر.

وی ضمن تاکید بر اینکه توصیه‌های سلامتی این است که مدارس همچنان باز بمانند، گفت: به عنوان یک پدر باید به شما بگویم که خوشحال هستم که فرزندانم به مدرسه می‌روند. تنها یک دلیل برای عدم حضور در مدرسه وجود دارد و آن هم وقتی است که آنها  بیمار هستند.

نخست وزیر استرالیا همچنین گفت که سطح هشدار برای سفرهای خارجی به چهار رسیده و شامل تمامی کشورهای جهان می‌شود. این اولین بار است که چنین چیزی در تاریخ استرالیا رخ می‌دهد و ما از تمامی استرالیایی‌ها می‌خواهیم که به کشورهای خارجی سفر نکنند.

منبع: سیدنی مورنینگ هرالد


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
دیدگاه کاربران کل نظرات :1
  • Marjan

    تاریخ : ۲۸ - اسفند - ۱۳۹۸

    با سلام و خسته نباشید
    میخواستم از شما خواهش کنم میشه خبر ها رو واضحتر بگین چون هم دیروز که در مورد کلز و ولورث گفتین از ساعت ۷ و ۸ بسته میشه ولی نگفتید صبح یا شب و هم امروز من متوجه نشدم که سوپر مارکتها باز میمونه یا خیر؟ تشکر از شما


    پاسخ

ارسال دیدگاه