وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » مقرون‌به‌صرفه‌ترین حومه‌های استرالیا برای خرید ملک مشخص شدند

تاریخ انتشار : 1401/09/17 - 13:03

مقرون‌به‌صرفه‌ترین حومه‌های استرالیا برای خرید ملک مشخص شدند

صدای استرالیا - با افزایش نرخ بهره و فشار مداوم هزینه‌های زندگی، واقعیت داشتن خانه شخصی برای بسیاری از خانواده‌های استرالیایی بیشتر شبیه یک رویای دور به نظر می‌رسد.


صدای استرالیا – با افزایش نرخ بهره و فشار مداوم هزینه‌های زندگی، واقعیت داشتن خانه شخصی برای بسیاری از خانواده‌های استرالیایی بیشتر شبیه یک رویای دور به نظر می‌رسد.

اما یک گزارش جدید نشان داد که برخی از حومه‌های شهرها وجود دارند که مالکیت خانه در آنها هنوز یک گزینه مقرون به صرفه، بدون به خطر انداختن کیفیت است.

در گزارش ۲۰۲۳ رایزینگ استارز تهیه شده توسط دو موسسه کنستار و هات‌اسپاتینگ به پنج معیار کلیدی از جمله رشد قیمت، نرخ فروش، نرخ خانه های خالی، بازده اجاره و زیرساخت توجه شده و این گزارش مشخص می‌کند که کدام حومه‌های شهرها از این نظر وضعیتی خوبی دارند.

 

افی زاهوس، تهیه کننده این گزارش از موسسه کنستار گفت: شهر شماره یک از این نظر، آدلاید است و پس از آن بریزبن و سپس پرت قرار دارند. مردم به این مناطق رفته‌اند چون قیمت‌ها کاملا مقرون به صرفه هستند.

در میان حومه‌های شهر آدلاید، کریستیز بیچ، کریگمور و سالزبری شرقی قرار دارند که طبق آخرین آمار قیمت متوسط خانه در آنها زیر ۴۹۰ هزار دلار است.

در سایر نقاط استرالیا، قیمت خانه در آنرلی در بریزبن به طور متوسط ۴۶۰ هزار دلار و در ولارد در پرت حدود ۴۱۵ هزار دلار است.

همچنین وست‌مید سیدنی قیمت متوسطی معادل ۵۶۰ هزار دلار برای املاک دارد و یک خانه در شمال ملبورن حدود ۵۳۵ هزار دلار قیمت دارد.

مشروح این گزارش را می‌توانید در این لینک مطالعه کنید.

منبع: ۹now


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه