وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اجتماعی » مقررات مربوط به گردهمایی‌های خانگی در استرالیای غربی تغییر کرد

تاریخ انتشار : 1400/12/05 - 9:42

مقررات مربوط به گردهمایی‌های خانگی در استرالیای غربی تغییر کرد

صدای استرالیا– هم‌زمان با دو برابر شدن موارد ابتلا به کووید در استرالیای غربی، مقررات گیج‌کننده مربوط به گردهمایی‌های خانگی […]

مقررات مربوط به گردهمایی‌های خانگی در استرالیای غربی تغییر کرد

صدای استرالیا– هم‌زمان با دو برابر شدن موارد ابتلا به کووید در استرالیای غربی، مقررات گیج‌کننده مربوط به گردهمایی‌های خانگی در این تغییر کرده و حالا تجمعات در فضای باز تا ۲۰۰ نفر مجاز است.

مارک مک‌گوان، نخست‌وزیر استرالیای جنوبی، دیروز (چهارشنبه) مقررات مربوط به گردهمایی‌های خصوصی را تشریح کرد که بر اساس آن، صرف‌نظر از مساحت خانه تا ۳۰ نفر در میهمانی‌های داخل خانه (فضای سرپوشیده) مجاز است.

پیش از این میهمانی‌ها و تجمعات در حیاط‌های پشتی نیز شامل همین قانون می‌شد؛ اما به گفته مک‌گوان، از این پس سقف افراد حاضر گردهمایی‌های فضای باز تحت شرایط خاص به ۲۰۰ نفر افزایش یافته است.

شرط مطرح شده این است که میهمانی باید عمدتا در فضای باز باشد و در هر زمان بیش از ۳۰ نفر در داخل خانه نباشند. همچنین در فضای باز باید سقف تراکم ۲ متر مربع به ازای هر نفر رعایت شود.

مک‌گوان گفت: این مقررات جدید، مشکلاتی را که در برگزاری مراسم عروسی، خاکسپاری و یادبود و سایر رویدادها در املاک خصوصی و در فضای باز به وجود آمده بود، حل می‌کند.

وی افزود: تغییرات اعمال شده به این معناست که برای برگزاری یک جشن تولد یا مراسم عروسی در املاک خصوصی با حضور ۲۰۰ نفر، باید ۴۰۰ متر مربع فضای باز در خانه وجود داشته باشد.

مقررات جدید از روز دوشنبه در استرالیای غربی اجرایی شده است.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه