وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 8 May 2024
» اجتماعی » مقامات: دورهمی‌های تعطیلات را مجازی برگزار کنید

تاریخ انتشار : 1399/10/02 - 4:09

مقامات: دورهمی‌های تعطیلات را مجازی برگزار کنید

صدای استرالیا– نخست وزیر استرالیا با تایید اینکه شرایط برای اهالی سیدنی که نمی‌توانند تعطیلات را با خانواده بگذرانند، نامیدکننده […]

مقامات: دورهمی‌های تعطیلات را مجازی برگزار کنید/ محدودیت‌های سیدنی در کریسمس، فردا اعلام می‌شود

صدای استرالیا– نخست وزیر استرالیا با تایید اینکه شرایط برای اهالی سیدنی که نمی‌توانند تعطیلات را با خانواده بگذرانند، نامیدکننده است، گفت: استرالیایی‌ها دلایل زیادی دارند که بابت کریسمس امسال، شکرگزار باشند.

اسکات موریسون گفت: امید داشتیم که تمامی محدویت‌های مرزی برای دوره تعطیلات برداشته شود، در شرایطی که ویروس کرونا فعال است، هیچ چیزی قطعی نیست.

موریسون گفت: شک ندارم که اتفاقات چند روز اخیر، برای مردم سرتاسر کشور که برای دور هم جمع شدن و سفر بین ایالت‌ها برنامه ریزی کرده بودند، شدیدا مایوس کننده بوده است. وی اما افزود: به کشورهای دیگر که نگاه می‌کنیم، بینیم که چه اتفاقی در جریان است و می‌دانیم که باید محتاط باشیم و از دستاوردهای بزرگی که با فداکاری و هزینه زیاد کسب کرده‌ایم، محافظت کنیم.

نخست وزیر همچنین با بیان اینکه تصمیم مقامات ایالتی را برای بستن مرزهای‌شان به‌روی اهالی منطقه northern beaches درک می‌کند، افزود: ما نیز همچون دیگر اهالی استرالیا، دوست داریم که شرایط کریسمس مطابق میل‌مان پیش برود؛ اما ویروس ایده دیگری دارد و این یک واقعیت است.

به گفته موریسون، اینکه می‌توانیم با هم باشیم، حال چه مستقیم و چه مجازی، مهم‌ترین چیزی است که باید شکرگزارش باشیم.

از سوی دیگر، پل کلی، مسوول ارشد پزشکی گفت که معنی انسداد مرزها این است که ما نخواهیم توانست کریسمس را با خانواده خود بگذرانیم.

وی افزود: می‌توانیم کریسمس امسال را مجازی برگزار کنیم، تمام طول سال این کار را کرده‌ایم و در آن مهارت یافته‌ایم. حتما با فامیل خود در ارتباط باشید و در این زمان، از هم جدا نمانید، حتی اگر نمی‌توانید به صورت فیزیکی در کنار هم باشید.

گلادیس برجیکلیان، نخست وزیر نیوساوت ولز قرار است فردا (چهارشنبه) محدودیت‌های تعطیلات کریسمس را برای منطقه سیدنی بزرگ اعلام کند. وی گفته است که شرایط ساعت به ساعت تحت بازبینی است.

منبع: ای بی سی نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه