وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » معمای امبر هیگ حل شد: قتل به دست والدین دوست‌پسر سابق

تاریخ انتشار : 1401/02/15 - 9:39

معمای امبر هیگ حل شد: قتل به دست والدین دوست‌پسر سابق

صدای استرالیا- چند روز پس از تعیین جایزه یک میلیون دلاری برای کشف معمای ناپدید شدن امبر هیگ، پدر و مادر دوست‌پسر سابق‌اش، پس از نزدیک به 20 سال به اتهام قتل این مادر جوان نیوساوت‌ولزی دستگیر شدند.


صدای استرالیا- چند روز پس از تعیین جایزه یک میلیون دلاری برای کشف معمای ناپدید شدن امبر هیگ، پدر و مادر دوست‌پسر سابق‌اش، پس از نزدیک به ۲۰ سال به اتهام قتل این مادر جوان نیوساوت‌ولزی دستگیر شدند.

هیگ ۱۹ ساله پس از جدا شدن از دوست‌پسرش، همچنان با پسر شش ماهه خود با والدین او، یعنی رابرت و آن گیوز در کینگ‌ویل زندگی می‌کرد تا اینکه در ژوئن ۲۰۰۲ ناپدید شد.

اکنون والدین دوست‌پسر هیگ که هر دو ۶۱ ساله‌اند، ساعت ۷:۳۰ صبح چهارشنبه در منزل خود دستگیر و به اتهام قتل، به مرکز پلیس یانگ منتقل شده‌اند.

رابرت گیوز همچنین متهم به تعرض جنسی به یک قربانی با ناتوانی ذهنی متهم است.

درخواست وثیقه این زوج رد شده و باید امروز در دادگاه محلی کورا حاضر شوند.

 

بیشتر بخوانید: جایزه یک میلیون دلاری برای حل معمای ناپدید شدن امبر ۱۹ ساله

 

این زوج پیشتر به پلیس گفته بودند که در روز حادثه، امبر را در ایستگاه قطار کمپل‌تاون پیاده کرده‌اند که برای ملاقات پدر بیمارش در بیمارستان، به مانت‌دوریت در غرب سیدنی برود.

حوالی ساعت ۸:۴۵ بعدازظهر همان روز از طریق دستگاه‌ ای‌تی‌ام بانک کامن‌ولث در خیابان کویین کمبل‌تاون پولی از حساب بانکی امبر کسر شده است.

زوج یاد شده، دو هفته بود در ۱۹ ژوئن گم شدن امبر را به پلیس گزارش کرده بودند.

اما علی‌رغم تحقیقات گسترده و چند مورد اعلام عمومی برای دریافت اطلاعات از مردم، سرنخ و ردی از امبر پیدا نشد؛ تا اینکه ماه گذشته، پلیس نیوساوت‌ولز جایزه دریافت اطلاعات مرتبط با امبر را از ۱۰۰ هزار دلار به یک میلیون دلار افزایش داد.

در سال ۲۰۱۱  دادگاهی اعلام کرده بود که امبر اوایل ماه ژوئن ۲۰۰۲ به دلیل قتل و یا رویداد ناگوار دیگری از دنیا رفته است.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه