وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » جایزه یک میلیون دلاری برای حل معمای ناپدید شدن امبر ۱۹ ساله

تاریخ انتشار : 1401/02/06 - 6:29

جایزه یک میلیون دلاری برای حل معمای ناپدید شدن امبر ۱۹ ساله

صدای استرالیا – پلیس ایالت نیوساوت‌ولز اعلام کرد که برای حل معمای ناپدید شدن یک دختر جوان که 20 سال پیش مفقود شده، جایزه یک میلیون دلاری در نظر گرفته است.


صدای استرالیا – پلیس ایالت نیوساوت‌ولز اعلام کرد که برای حل معمای ناپدید شدن یک دختر جوان که ۲۰ سال پیش مفقود شده، جایزه یک میلیون دلاری در نظر گرفته است.

گزارش مفقودی امبر هیگ در روز چهارشنبه ۱۹ ژوئن ۲۰۰۲ و پس از آن ثبت شد که او به خانه خود در منطقه کینگز‌ویل مراجعه نکرد، جایی که به همراه پسر شش ماهه‌اش با یک زوج زندگی می‌کرد.

در گزارش مفقودی امبر گفته شده است که این زوج، امبر را در روز چهارشنبه پنجم ژوئن در ایستگاه قطار کمبل‌تاون پیاده کردند، جایی که او قصد داشت با قطار به مانت درویت سفر کند تا با پدر بیمارش در بیمارستان دیدار کند.

گفته شده است که حوالی ساعت ۸:۴۵ بعدازظهر همان روز از طریق دستگاه‌ ای‌تی‌ام بانک کامن‌ولث کمبل‌تاون پولی از حساب بانکی امبر کسر شده است.

در طول روزها، ماه‌ها و سال‌های بعد تلاش‌های زیادی برای یافتن نشانی از امبر هی انجام شد و جوایزی نیز برای اطلاعات مفید در این خصوص اعلام شد که همگی بی‌نتیجه بود.

در سال ۲۰۱۱  دادگاهی اعلام کرد که امبر اوایل ماه ژوئن ۲۰۰۲ به دلیل قتل و یا رویداد ناگوار دیگری از دنیا رفته است.

سپس در سال ۲۰۲۰، بررسی‌های دیگری توسط بخش تحقیقات قتل‌های حل نشده پلیس نیوساوت‌ولز آغاز شد و در همین راستا پلیس امروز اعلام کرد که جایزه برای هرگونه اطلاعاتی که منجر به حل شدن این معمای ۲۰ ساله می‌شود را به یک میلیون دلار افزایش داده است.

پلیس از مردم خواسته است تا در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی در این خصوص با شمار ۱۸۰۰۳۳۳۰۰۰ تماس گرفته و یا به صورت آنلاین در وب‌سایت زیر گزارش کنند:

https://nsw.crimestoppers.com.au

اطلاعات بیشتر در این خصوص را می‌توانید در وب‌سایت پلیس نیوساوت‌ولز به این آدرس مطالعه کنید.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه