وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اخبار » مشاغل رو به رشد در استرالیا کدامند؟

تاریخ انتشار : 1401/11/01 - 5:22

مشاغل رو به رشد در استرالیا کدامند؟

صدای استرالیا - لینکدین، پلتفرم رسانه اجتماعی متمرکز بر کاریابی و اشتغال گزارش جدیدی را درباره سریع‌ترین عناوین شغلی رو به رشد در استرالیا طی پنج سال گذشته منتشر کرده است. براساس این گزارش، ۲۰ شغل با تقاضای رو به رشد در استرالیا به شرح زیر هستند:


صدای استرالیا – وب سایت لینکدین، پلتفرم رسانه اجتماعی متمرکز بر کاریابی و اشتغال گزارش جدیدی را درباره برترین عناوین شغلی رو به رشد در استرالیا طی پنج سال گذشته منتشر کرده است.

براساس این گزارش، ۲۰ شغل با تقاضای رو به رشد در استرالیا به شرح زیر هستند:

۱- مدیر برنامه فنی (Technical Program Manager)

وظیفه مدیران برنامه فنی نظارت بر تعدادی از پروژه‌های فناوری اطلاعات و اطمینان از سازماندهی و برنامه‌ریزی آنهاست. به طور متوسط هفت سال تجربه قبلی برای این شغل موردنیاز است.

۲- فیزیولوژیست ورزشی بالینی (Clinical Exercise Physiologist)

متخصصان فیزیولوژیست ورزشی بالینی، آسیب‌های ورزشی را درمان می‌کنند. آنها برنامه‌های ورزشی و سبک زندگی را برای افراد مبتلا به مشکلات مختلف سلامتی طراحی و تعیین کرده و بر آن نظارت می‌کنند. این افراد معمولا در بیمارستان‌ها یا کلینیک‌ها در کنار سایر متخصصان مراقبت‌های بهداشتی کار می‌کنند.

۳- مهندس قابلیت اطمینان سایت (Site Reliability Engineer)

مهندسان قابلیت اطمینان سایت، مسوول توسعه و مدیریت سیستم‌های نرم‌افزاری برای اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها هستند تا آنها را تا حد امکان کارآمد و قابل اعتماد اجرا کنند. به طور متوسط ۵.۵ سال تجربه قبلی برای این شغل نیاز است.

۴- نماینده توسعه فروش (Sales Development Representative)

نمایندگان توسعه فروش، مشتریان احتمالی را شناسایی و با آنها ارتباط برقرار می‌کنند، آنها مشتریانی را تعیین می‌کنند که احتمال خرید دارند و جزئیات آنها را به فروشندگان سازمانشان منتقل می‌کنند.

۵- مهندس پلتفرم (Platform Engineer)

این یکی دیگر از مشاغل متمرکز بر ابر است. مهندسان پلتفرم، پلتفرم‌های مرتبط با ابر سازمان را طراحی می‌کنند و می‌سازند و از آن نگهداری می‌کنند تا مهندسان نرم‌افزار و سایر متخصصان فناوری اطلاعات قادر باشند هر نرم‌افزاری را که تولید کرده‌اند، به‌ طور ایمن و قابل اعتمادی پیاده‌سازی و اجرا کنند.

۶- متخصص رشد (Growth Specialist)

رشد کسب‌وکار، تمرکز این متخصص است. به طور متوسط ۵.۱ سال تجربه در این شغل نیاز است.

۷- تنظیم‌کننده دعاوی (Claims Adjuster)

این کارمندان دعاوی بیمه مطرح شده از سوی مشتریان را بررسی می‌کنند. آنها تعیین می‌کنند که چه کسی مسوول است و میزان بیمه هرگونه مسوولیت از جمله دعاوی مربوط به آسیب‌های شخصی یا خسارت مالی شخص ثالث چقدر است.

۸- مهندس یادگیری ماشین (Machine Learning Engineer)

مهندسان یادگیری ماشین، هوش مصنوعی مانند کدهای پیش‌رونده رایانه‌ای و سیستم‌های فناوری اطلاعات را که در حین کار کردن خودشان یاد می‌گیرند و خودشان پیش‌بینی می‌کنند، ایجاد می‌کنند از جمله نرم‌افزار تشخیص چهره و تشخیص گفتار.

۹- مدیر پایداری (Sustainability)

این مدیران متمرکز بر محیط‌زیست به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا برای پیروی از قوانین و مقررات مربوطه، شیوه‌های کسب‌وکار سازگارتر با محیط زیست را در پیش بگیرند.

۱۰- مدیر اجرایی حساب سازمانی (Enterprise Account Executive)

این شغل دیگری است که به روابط کسب‌وکار رسیدگی می‌کند. دارندگان این شغل درباره فروش، تبلیغات و ایده‌های کمپین با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنند.

۱۱- تحلیلگر امنیت سایبری (Cyber Security Analyst)

وظیفه تحلیلگران امنیت سایبری این است که به دنبال مسائل امنیتی مرتبط با فناوری اطلاعات باشند تا احتمال وقوع هرگونه هک کمتر شود. برای این شغل به طور متوسط به ۴.۱ سال تجربه نیاز است.

۱۲- تحلیلگر جرم (Crime Analyst)

در کنار مجریان قانون و دولت، تحلیلگران جرم و جنایت به تحقیق درباره فعالیت‌های جنایی می‌پردازند تا روندها یا الگوهایی را شناسایی کنند تا به تعیین و تدوین استراتژی‌هایی برای پیشگیری از وقوع جرم و جنایات کمک کنند.

۱۳- مهندس داده (Data Engineer)

زندگی مهندسان داده توسط داده‌ها کنترل می‌شود. آنها سیستم‌های ذخیره‌سازی داده را که داده‌های خام را به اطلاعات قابل استفاده تبدیل می‌کنند، می‌سازند و مدیریت می‌کنند و سازمان‌ها می‌توانند این اطلاعات را برای ارزیابی و ارتقای عملکردشان تفسیر کنند.

۱۴- مربی شغلی (Job Coach)

این شغل درباره کمک به دیگران برای پیدا کردن شغل و کمک به توسعه شغلی است. برای انجام این شغل به طور متوسط به ۳.۲ سال تجربه نیاز است.

۱۵- مهندس فضای کلاود (Cloud Engineer)

مهندسان در این شغل، زیرساخت ابری یک سازمان را ایجاد، مستقر و از آن نگهداری می‌کنند. به طور متوسط ۵.۳ سال تجربه برای این شغل تخصصی نیاز است.

۱۶- مدیر موفقیت مشتری (Customer Success Manager)

ایجاد وفاداری طولانی‌مدت مشتری، هدف مدیر موفقیت مشتری است. برای این شغل به طور متوسط به ۵.۷ سال تجربه نیاز است.

۱۷- همکار مشتری (Client Associate)

در این شغل، کارمندان به نیازهای مرتبط با حساب مشتریان رسیدگی می‌کنند و به سوالات و پیام‌های آنها پاسخ می‌دهند.

۱۸- نماینده توسعه کسب‌وکار (Business Development Representative)

وظیفه نماینده توسعه کسب‌وکار، گسترش کسب‌وکار یک سازمان و پرورش روابط کسب‌وکار استراتژیک است. به طور متوسط ۳.۱ سال تجربه برای این نقش نیاز است.

۱۹- دستیار پزشک (Health Assistant)

دستیاران بهداشتی با پزشکان و پرستاران برای ارائه حمایت و مراقبت از بیماران کار می‌کنند. به طور متوسط ۲.۱ سال تجربه برای این شغل نیاز است.

۲۰- مهندس خدمات مشتری (Service Desk Engineer)

این مهندسان با مشتریان تعامل دارند و درباره مسائل فنی کمک می‌کنند. به طور متوسط ۳.۱ سال تجربه برای این شغل نیاز است.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه