وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اجتماعی » مرزهای استرالیای غربی تا کریسمس باز نمی‌شود

تاریخ انتشار : 1400/07/29 - 4:10

مرزهای استرالیای غربی تا کریسمس باز نمی‌شود

صدای استرالیا– مارک مک‌گوان، نخست‌وزیر استرالیای غربی، همه امیدها را مبنی بر بازگشایی مرزهای این ایالت برای کریسمس آینده بر […]

مرزهای استرالیای غربی تا کریسمس باز نمی‌شود

صدای استرالیا– مارک مک‌گوان، نخست‌وزیر استرالیای غربی، همه امیدها را مبنی بر بازگشایی مرزهای این ایالت برای کریسمس آینده بر باد داد و گفت که او نمی‌خواهد محدودیت‌هایی مانند زدن ماسک را برای موسم تعطیلات اجباری کند.

نخست وزیر استرالیای غربی، از پیروی از کوئینزلند برای تعیین تاریخی برای بازگشایی کامل مرزهای بین ایالتی خودداری کرد.

او گفت که استرالیای غربی در مسیر رسیدن به پوشش ۸۰ درصدی واکسیناسیون کامل شهروندانش تا ماه دسامبر قرار دارد و در آن زمان، دولت می‌تواند با قطعیت بیشتری اعلام موضع کند.

کوئینزلند قصد دارد که از ۱۷ دسامبر، قرنطینه را برای مسافران کاملا واکسینه شده از ایالات دیگر، حذف کند.

مرزهای استرالیای غربی هم‌ اکنون به روی نیوساوت‌ولز، ویکتوریا و قلمرو پایتختی بسته است و به نظر می‌رسد که این وضعیت، تا پایان سال برقرار بماند.

مک‌گوان روز سه‌شنبه گفت: کوئینزلند، مقررات فاصله گذاری اجتماعی را اعمال می‌کند و من نمی‌خواهم در ایام کریسمس، چنین مقرراتی را در استرالیای غربی داشته باشیم.

وی افزود: تصور کنید که ما مرزها را پیش از کریسمس باز کنیم، آنگاه مجبوریم الزاماتی مانند پوشیدن ماسک و محدودیت در تعداد افرادی که به رستوران‌ها و کافه‌ها می‌روند را اعمال کنیم. من واقعا نمی‌خوام این کار را بکنم.

 

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه