وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024
» اخبار » مدیرعامل موفق ویرجین استرالیا کناره‌گیری کرد

تاریخ انتشار : 1402/12/03 - 9:51

مدیرعامل موفق ویرجین استرالیا کناره‌گیری کرد

صدای استرالیا– جین هردلیکا، مدیرعامل ویرجین استرالیا، پس از اینکه این شرکت هواپیمایی را به سودآوری رساند، تصمیم گرفته که […]

مدیرعامل موفق ویرجین استرالیا کناره‌گیری کرد

صدای استرالیا– جین هردلیکا، مدیرعامل ویرجین استرالیا، پس از اینکه این شرکت هواپیمایی را به سودآوری رساند، تصمیم گرفته که از این سمت کناره‌گیری کند.

ویرجین استرالیا روز سه‌شنبه اعلام کرد که هیات مدیره این شرکت، فرایند جست‌وجو برای انتخاب مدیرعامل بعدی را در سطح جهانی آغاز خواهد کرد.

هردلیکا گفت: به این نتیجه رسیدم که زمان مناسب برای اعلام انتقال مدیرعاملی این شرکت هواپیمایی بزرگ و سپردن رهبری به فردی جدید فرا رسیده است. این تصمیم برایم آسان نبوده است، اما چهار سال گذشته برای کل سازمان در سخت‌ترین دوران‌ها، پر از تلاش‌های سنگین بود.

هردلیکا همچنین تأیید کرد که مرحله بعدی تحول ویرجین استرالیا شامل عرضه اولیه سهام (IPO) خواهد بود. به طور رسمی تاریخی برای عرضه سهام این شرکت اعلام نشده است، اما گفته می‌شود این عرضه برای سه ماهه مارس برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: فاز بعدی این مسیر سه تا پنج سال طول خواهد کشید و اکنون زمان مناسبی برای آغاز فرآیند انتقال رهبری است.

ریان کاتون، رییس هیات مدیره ویرجین استرالیا، گفت: خانم هردلیکا در متلاطم‌ترین دوران ۲۰ ساله این شرکت هواپیمایی، رهبری آن را برعهده داشت و برای اولین بار در ۱۱ سال گذشته آن را به سودآوری رساند. همچنین او برای ادامه رشد، پایه و اساس محکمی بنا کرده است.

ویرجین استرالیا در اوایل آوریل ۲۰۲۰ به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹، به عنوان یکی از اولین شرکت‌های برجسته ورشکسته شد. چند ماه بعد، شرکت سرمایه‌گذاری Bain Capital این شرکت هواپیمایی را خریداری کرد.

هردلیکا که پیش از این مدیرعامل شرکت‌های A2 Milk Co و Jetstar Group بوده است، ریاست فدراسیون تنیس استرالیا را برعهده دارد.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه