وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اجتماعی » محدویت‌های تازه ایالات برای مسافران نیوساوت ولز

تاریخ انتشار : 1399/09/28 - 6:28

محدویت‌های تازه ایالات برای مسافران نیوساوت ولز

صدای استرالیا - ویکتوریا به همراه سایر ایالت‌ها، توصیه‌های سلامتی خود را برای افرادی که از نیوساوت ولز به این ایالات سفر می‌کنند، به روز کرد.

بازگشت محدودیت‌ها به كانون‌های ابتلای کرونا در ویكتوریا

صدای استرالیا – ویکتوریا به همراه سایر ایالت‌ها، توصیه‌های سلامتی خود را برای افرادی که از نیوساوت ولز به این ایالات سفر می‌کنند، به روز کرد.

تعداد موارد ابتلا به کرونا در Northern Beaches سیدنی به ۲۸ مورد رسیده است و این نگرانی را ایجاد کرد که مرزهای ایالت نیوساوت ولز دوباره بسته شود.

وزارت بهداشت ویکتوریا اعلام کرد که هر کسی که در روز ۱۱ دسامبر  یا بعد از آن در محل‌های پرخطر اعلام شده در نیوساوت‌ولز بوده و هم اکنون در ویکتوریاست، باید تست کرونا بدهد و فورا در خانه یا اقامتگاه خود قرنطینه شود.

این افراد باید از زمانی که Northern Beaches را ترک کرده‌اند، به مدت ۱۴ روز در قرنطینه بمانند. همچنین بازدید از بیمارستان‌ها و مراکز نگهداری سالمندان برای آنان ممنوع است.

وزارت بهداشت و خدمات انسانی ویکتوریا در بیانیه‌ای اعلام کرد: دولت ویکتوریا امروز، توصیه‌های بیشتری را برای مسافرانی که پس از نیمه شب شنبه ۱۹ دسامبر از نورترن بیچز یا مراکز پرخطر نیوساوت ولز به ویکتوریا سفر می‌کنند، منتشر خواهد کرد.

این بیانیه می‌افزاید: هر کسی از نیوساوت ولز که هم اکنون در ویکتوریاست و حتی خفیف‌ترین علایم ابتلا را دارد، باید به سرعت مورد تست قرار بگیرد. هم اکنون نزدیک به ۲۰۰ مرکز برای انجام تست کرونا در سرتاسر ویکتوریا فعال است. این تست‌ها برای همگان رایگان است و نتیجه تست، یک روز بعد به شما اعلام خواهد شد.

این وزارت‌خانه گفته است که از مسافران ورودی از سیدنی به صورت تصادفی تست خواهد گرفت.

پیش از این، کویینزلند و استرالیای  غربی نیز، در واکنش به اعلام موارد کرونا مثبت در نیوساوت ولز، محدودیت‌های سفر بین ایالتی را تشدید کرده بودند.

دولت کویینزلند، ورود مسافرنای را که بعد از ۱۱ دسامبر در نورترن بیچز بوده‌اند، از بازدید از خانه‌های نگهداری از سالمندان، بیمارستان‌ها و زندان‌ها در این ایالت‌ها منع کرده است.

دولت استرایای غربی نیز گفته است که هر کسی که از نیوساوت ولز به این ایالت وارد شود، باید به مدت ۱۴ روز خود را قرنطینه کند و در روز یازدهم، تست کرونا بدهد.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه