وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 8 May 2024
» اخبار » محاکمه ستاره ماتیلداها به دلیل توهین نژادی به یک افسر پلیس

تاریخ انتشار : 1402/12/16 - 11:55

محاکمه ستاره ماتیلداها به دلیل توهین نژادی به یک افسر پلیس

صدای استرالیا– سم کر، ستاره ماتیلداها در انگلستان به جرم آزار و اذیت و توهین نژادپرستانه به یک افسر پلیس […]

محاکمه ستاره ماتیلداها به دلیل توهین نژادی به یک افسر پلیس

صدای استرالیا– سم کر، ستاره ماتیلداها در انگلستان به جرم آزار و اذیت و توهین نژادپرستانه به یک افسر پلیس در انگلیس، دادگاهی می‌شود.

این بازیکن ۳۰ ساله روز دوشنبه با اتهام استفاده از الفاظ توهین آمیز، تهدیدآمیز یا تحقیرآمیز در دادگاه حاضر شد. کر در روز ۳۰ ژانویه ۲۰۲۳ در تویکنهام در جنوب غربی لندن، افسر یاد شده را که در حال رسیدگی به شکایتی در مورد کرایه تاکسی بود، مورد توهین نژادپرستانه قرار داده است.

ستاره تیم ملی استرالیا که از طریق ویدئوکنفرانس در دادگاه کینگزتون حضور داشت، تنها به تایید هویت خود و رد اتهام مطرح شده پرداخت.

پلیس لندن در بیانیه‌ای گفت: سامانتا کر، ۳۰ ساله ساکن ریچموند، در ۲۱ ژانویه ۲۰۲۴ با «درخواست اتهام پستی» متهم به «ارتکاب جرم نژادپرستانه» تحت بند A4  قانون نظم عمومی ۱۹۸۶ شد.

بیانیه مذکور می‌افزاید: این اتهام مربوط به درگیری با یک افسر پلیس است که در تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۲۳ در تویکنهام در حال رسیدگی به شکایتی در مورد کرایه تاکسی بود.

انتظار می‌رود کر در فوریه سال آینده به دادگاه برود و قرار است دو افسر پلیس علیه او شهادت دهند. این دادگاه به مدت چهار روز به طول خواهد انجامید.

از سوی دیگر، فدراسیون فوتبال استرالیا در بیانیه‌ای با اعلام اینکه از روند دادگاهی مربوط به سم کر در انگلستان آگاه است، افزود: از آنجایی که این یک پرونده حقوقی در حال جریان است، ما در حال حاضر نمی‌توانیم اظهار نظر بیشتری بکنیم. تمرکز ما همچنان بر حمایت از تمام بازیکنان‌مان، در داخل و خارج از زمین، است. 

در همین حال، جیمز جانسون، رییس فدراسیون فوتبال استرالیا و تونی گوستاوسون، سرمربی ماتیلداها، گفته‌اند که صبح امروز از اتهام سوءرفتار سم کر مطلع شده‌اند. به این ترتیب ستاره ماتیلداها با اتهام سرپوش گذاشتن روی این ماجرا نیز روبه‌روست.

جانسون روز سه‌شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در آدلاید گفت: من هم مثل همه، صبح امروز با این خبر بیدار شدم. این زمانی بود که فدراسیون فوتبال استرالیا از این اتفاق نگران‌کننده مطلع شد.

منبع: گاردین


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی
ارسال دیدگاه