وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » لطفا کمربند سگ‌های‌تان را ببندید؛ همراه بردن حیوانات به درون هواپیما در استرالیا آزاد می‌شود

تاریخ انتشار : 1400/04/10 - 5:26

لطفا کمربند سگ‌های‌تان را ببندید؛ همراه بردن حیوانات به درون هواپیما در استرالیا آزاد می‌شود

صدای استرالیا– استرالیایی‌ها به زودی خواهند توانست که حیوانات‌شان را در سفرهای هوایی، با خود به دورن هواپیما ببرند. قرار […]

لطفا کمربند سگ‌های‌تان را ببندید؛ همراه بردن حیوانات به درون هواپیما در استرالیا آزاد می‌شود

صدای استرالیا– استرالیایی‌ها به زودی خواهند توانست که حیوانات‌شان را در سفرهای هوایی، با خود به دورن هواپیما ببرند.

قرار است مقررات فدرال که ورود حیوانات خانگی را به داخل کابین هواپیما ممنوع می‌کند، امسال لغو شود و تصمیم در این رابطه به خود شرکت‌های هواپیمایی واگذار شود.

بر اساس تغییراتی که سازمان ایمنی هواپیمایی کشوری در مقررات عملیات و پرواز‌های عمومی اعمال کرده، اجازه ورود جعبه‌های حمل حیوانات به درون کابین هواپیما، به تصمیم خلبان واگذار خواهد شد.

شرکت‌های بزرگ هواپیمایی استرالیا، یعنی ویرجین استرالیا، کانتاس، جت‌استار و رکس، قرار است پیش از دوم دسامبر که این مقررات جدید اجرایی شود، تصمیم خود را درباره اجازه ورود حیوانات به هواپیما اعلام کنند.

البته درست است که اختیار این مساله در مقررات به خلبان‌ها واگذار خواهد شد؛ ولی آنان نیز باید از دستورالعمل‌هایی پیروی کنند.

مقررات جدید سازمان ایمنی هواپیمایی بیان می‌دارد: به منظور اعطای مجوز، باید مواردی همچون نوع حیوان و نحوه حمل، مهار و محدودسازی آن، واکنش حیوان به سر و صدا و قرار داشتن حیوان در خارج از محیط طبیعی‌اش، مزاحمت برای سایر مسافران، حواس پرتی خدمه پرواز و چگونگی دفع مایعات و مدفوع او در نظر گرفته شود.

این مقررات می‌افزاید: حیوانات بزرگ باید به نوعی نگهداری و محافظت شوند که تعادل هواپیما در پرواز را برهم نزنند. حیوانات کوچک و متوسطی که به درون کابین هواپیما وارد می‌شوند، باید حداقل در زمان اوج گیری و فرود و تلاطم‌های هوایی، مهار و کنترل شوند.

در حال حاضر، استرالیایی‌ها فقط اجازه حمل حیوانات‌شان را در کابین بار دارند که البته این مساله برای آنها علاوه بر هزینه‌زا بودن، موجب نگرانی درباره وضعیت حیوان هم می‌شود.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها :
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه