وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » قرعه‌کشی خانه ۱۰ میلیون دلاری با بلیت پنج دلاری

تاریخ انتشار : 1401/06/28 - 11:42

قرعه‌کشی خانه ۱۰ میلیون دلاری با بلیت پنج دلاری

صدای استرالیا- داشتن یک خانه ساحلی، آرزوی بسیاری از استرالیایی‌هاست و حالا یک نفر می‌تواند به قیمت یک فنجان قهوه به این آرزو دست پیدا کند؛ به شرط اینکه به قدر کافی خوش‌شانس باشد.

قرعه‌کشی خانه 10 میلیون دلاری با بلیت 5 دلاری

صدای استرالیا– داشتن یک خانه ساحلی، آرزوی بسیاری از استرالیایی‌هاست و حالا یک نفر می‌تواند به قیمت یک فنجان قهوه به این آرزو دست پیدا کند؛ به شرط اینکه به قدر کافی خوش‌شانس باشد.

عمارتی لوکس با قیمتی بیش از ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار از سوی اتحادیه هنر RSL که بزرگ‌ترین لاتاری خانه در استرالیاست، به عنوان جایزه بلیت برنده در نظر گرفته شده و قیمت بلیت این قرعه‌کشی نیز فقط پنج دلار است.

برنده قرعه‌کشی علاوه بر این خانه که در کرامبین گلدکست واقع است، بیش از ۳۰۰ هزار دلار نیز مبلمان و لوازم خانگی دریافت می‌کند.

این خانه سه طبقه با چشم انداز اقیانوس، دارای چهار اتاق خواب، دو حمام، یک استخر شنا و مبلمان و لوازم خانگی به ارزش ۳۲۲ هزار و ۵۹۴ دلار است.

علاوه بر خانه و مبلمان، یک سیستم امنیتی نیز به ارزش بیش از پنج هزار دلار در این خانه نصب شده، قبوض و هزینه آب برای ۱۲ ماه اول و همین‌طور هزینه‌های انتقال قانونی پرداخت شده و به عهده فرد برنده نخواهد بود.

از سوی دیگر یک کوپن سفر دو هزار دلاری نیز نصیب برنده خوش‌شانس این قرعه‌کشی خواهد شد.

بلیتهای محدودی برای قرعه‌کشی ۳۹۹ موجود است که هر کدام فقط پنج دلار قیمت دارند؛ البته علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌ها را به صورت بسته‌ای نیز خریداری کنند.

پول جمع‌آوری‌شده برای کمک به RSL کوئینزلند و حمایت از کهنه‌سربازان در استرالیا هزینه می‌شود.

نام این مسابقه RSL Art Union’s draw است و برای خرید بلیط آن می‌توانید به این وب‌سایت مراجعه کنید.

منبع: یاهو 


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
دیدگاه کاربران کل نظرات :2
ارسال دیدگاه