وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » عامل حمله به عابران در ملبورن متهم به تلاش برای ۱۸ مورد اقدام به قتل شد

تاریخ انتشار : 1396/10/03 - 16:25

عامل حمله به عابران در ملبورن متهم به تلاش برای ۱۸ مورد اقدام به قتل شد

صدای استرالیا- عامل حمله به عابران یک خیابان درشهر 'ملبورن' استرالیا که در حال خرید برای مراسم سال نو میلادی بودند، متهم به تلاش برای 18 مورد اقدام به قتل شد.


صدای استرالیا-  عامل حمله به عابران یک خیابان درشهر ‘ملبورن’ استرالیا که در حال خرید برای مراسم سال نو میلادی بودند، متهم به تلاش برای ۱۸ مورد اقدام به قتل شد.

حمله این مرد با خودرو به ساکنان شهر ‘ملبورن’ استرالیا دومین حمله سال ۲۰۱۷ در این شهر بود.
شبکه ای بی سی استرالیا به نقل از مسئولان پلیس ملبورن گزارش داد: پس از بازجویی از ‘سعید نوری’ مهاجر افغان عامل حمله روز پنجشنبه مشخص شد این اقدام ‘عامدانه’ بوده است.
طبق این گزارش، این مهاجر ۳۲ ساله دارای مشکلات سلامت روانی بوده و از مواد مخدر استفاده می کرده و پلیس اعتقادی ندارد که این حمله تروریستی بوده است.
تروریست های حامی داعش در چند سال گذشته با استفاده از خودرو نسبت به زیر گرفتن عابران پیاده در اروپا و آمریکا اقدام کرده اند.
ماه ژانویه سال جاری نیز یک راننده خودرو در اقدامی مشابه آنچه روز گذشته در ‘ملبورن’ رخ داد، با حمله به عابران باعث کشته شدن ۶ نفر شد.
پلیس ‘ملبورن’ حادثه ابتدای سال جاری این شهر را نیز تروریستی ندانست. پس از این حمله مسئولان شهر ‘ملبورن’ دستور نصب بیش از ۱۴۰ مانع به منظور جلوگیری از ورود خودروها به پیاده رو صادر کردند.
آنگونه که در این گزارش آمده است، بر اساس حمله هفته گذشته ‘ملبورن’ ۱۲ نفر در بیمارستان بستری شدند که حال سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است.
مقام های این شهر همچنین اعلام کردند که در مراسم مختلفی که در این شهر برگزار می شود، حضور نیروهای پلیس تقویت می شود.
منبع: ایرنا


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه