وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اجتماعی » شیوع کرونا در محله‌های ثروتمندنشین سیدنی

تاریخ انتشار : 1399/01/11 - 9:30

شیوع کرونا در محله‌های ثروتمندنشین سیدنی

صدای استرالیا- آمارهای اداره بهداشت ایالت نیوسات‌ولز نشان می‌دهد که تعداد زیادی از موارد ابتلا به ویروس کرونا در این ایالت در ثروتمندترین محله‌های سیدنی هستند.


صدای استرالیا- آمارهای اداره بهداشت ایالت نیوسات‌ولز نشان می‌دهد که تعداد زیادی از موارد ابتلا به ویروس کرونا در این ایالت در ثروتمندترین محله‌های سیدنی هستند.

بر اساس آماری که در روز شنبه ۲۸ مارس منتشر شده بود، منطقه Waverley در شرق سیدنی که شامل محله‌های مرفه بوندای، Vaucluse و برونته است با ۱۱۶ مورد بیشترین تعداد مبتلایان را در این ایالت ثبت کرده‌است.

شهرداری منطقه Waverley پس از این که هزاران نفر با نادیده گرفتن توصیه‌های بهداشتی دولت برای دوری از تجمع، مجبور به کشیدن حصار در محدوده‌های از این منطقه شد اتفاقی که اسکات موریسون را درکنفرانس مطبوعاتی هفته گذشته خشمگین کرد.

در همین حال در سواحل شمالی سیدنی شامل محله‌های منلی، Curl Curl و نارابین ۷۷ مورد مبتلا به ویروس کرونا ثبت شده‌ بود و این تعداد در مرکز شهر سیدنی شامل مرکز تجاری سیدنی، پیرمونت و پدینگتون به ۷۶ مورد رسیده بود.

محله‌های Double Bay, Point Piper و Bellevue Hill در قسمت شرقی مرکز شهر سیدنی که تعداد زیادی از سلبریتی‌ها در آن زندگی می‌کنند نیز ۶۸ مورد ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده بود.

در مقایسه با مناطق فوق که از محله‌های ثروتمندنشین سیدنی به شمار می روند شمار ابتلا به ویروس کرونا در غرب سیدنی (Inner West) تنها ۴۳ مورد و در مناطق پاراماتا و ویلوبی به ترتیب ۲۷ و ۱۴ مورد مبتلا به ویروس کرونا مورد تائید قرار گرفته بود.

منبع: news.com.au


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه