وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024
» اجتماعی » شناسایی ۳۰ مورد جدید ابتلا / محدودیت‌ها به سیدنی بازمی‌گردد

تاریخ انتشار : 1399/09/30 - 4:36

شناسایی ۳۰ مورد جدید ابتلا / محدودیت‌ها به سیدنی بازمی‌گردد

صدای استرالیا– شیوع کووید در سیدنی، تمامی کشور را در وضعیت هشدار قرار داده و ایالت‌ها تصمیم به افزایش محدودیت‌های […]

شناسایی 30 مورد جدید ابتلا / محدودیت‌ها به سیدنی بازمی‌گردد

صدای استرالیا– شیوع کووید در سیدنی، تمامی کشور را در وضعیت هشدار قرار داده و ایالت‌ها تصمیم به افزایش محدودیت‌های مرزی گرفته‌اند.

تعداد موارد جدید گزارش شده ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ۸ شنبه شب به ۳۰ مورد رسید که همه، به جز دوتای آنها، مرتبط با «خوشه ساحل آولون» (Avalon cluster) بوده‌اند که تا کنون ۶۸ مورد ابتلا مربوط به این منطقه بوده است. منبع آلودگی دو نفر دیگر نیز در حال بررسی است، اما محل زندگی آنها در سواحل شمالی (Northern Beaches) است.

در نتیجه این رشد ناگهانی تعداد مبتلایان و به منظور جلوگیری از گسترش بیشتر، محدودیت‌ها دوباره در منطقه سیدنی بزرگ اعمال خواهد شد.

قرار است امروز دستورات بهداشتی به منظور محدود شدن تعداد افراد مجاز در هر خانه اعلام شد. این در حالی است که تا چهارشنبه گذشته، حداکثر حضور ۱۰ نفر در زمان واحد، در هر خانه مجاز بود. قرار است برای تمامی اماکن سربسته در محدوده سیدنی بزرگ، محدودیت تراکم جمعیتی ۴ متر مربع به ازای هر نفر اعمال شود. این محدودیت شامل اماکن پذیرایی و نیایش نیز می‌شود. در این اماکن، حداکثر پذیرش افراد ۳۰۰ نفر خواهد بود.

برت هازارد، وزیر بهداشت نیوساوت ولز، گفت که مردم در تمام محدوده سیدنی بزرگ باید ماسک بزنند. وی افزود: من و دولت از تمامی ساکنان ناحیه سیدنی بزرگ می‌خواهیم که حداقل تا چند روز آینده، و تا بررسی موضوع در روز چهارشنبه، ماسک بزنند.

منبع: ۷ نیوز

 


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه