وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 8 May 2024
» اجتماعی » شغل رویایی حیوان‌دوست‌ها: پرورش دهنده سگ راهنما شوید

تاریخ انتشار : 1402/08/06 - 5:02

شغل رویایی حیوان‌دوست‌ها: پرورش دهنده سگ راهنما شوید

صدای استرالیا- تصور کنید برای یک سال تمام، هر روز بتوانید به عنوان شغل توله سگ بامزه‌ای را در آغوش بگیرید. این برای بسیاری از ما یک شغل رویایی است.


صدای استرالیا- تصور کنید برای یک سال تمام، هر روز بتوانید به عنوان شغل توله سگ بامزه‌ای را در آغوش بگیرید. این برای بسیاری از ما یک شغل رویایی است.

اما داشتن این شغل یک آرزو نیست. سازمان سگ‌های راهنمای نیوساوت‌ولز (Guide Dogs NSW) هم اکنون به دنبال افراد داوطلبی است که برای پرورش توله‌های لابرادور آمادگی داشته باشند.

اما کار یک پرورش دهنده توله سگ، فقط بغل کردن و گردش بردن و مراقبت از سگ‌ها در برابر گلوله‌های مو نیست. این شغلی پر مشغله ۱۲ ماهه است که در آن، باید یک توله پشمالوی هشت هفته‌ای را تا زمان فارغ‌التحصیلی به عنوان سگ راهنما، همراهی کنید و آموزش دهید.

پرورش دهندگان باید در جلسات هفتگی پیش‌دبستانی توله سگ‌ تحت سرپرستی‌شان شرکت‌کنند تا سگ‌ها معاشرت کردن و مهارت‌های اساسی مانند رفتار مناسب در خانه، دستشویی رفتن، تغذیه مناسب و روال خوابیدن و راهنمایی صاحب‌شان را بیاموزند.

این سگ‌ها بسیار مهم هستد و خدماتی شگفت‌انگیز به افراد نابینا یا دارای اختلال بینایی در استرالیا ارایه می‌کنند؛ بنابراین باید به خوبی و با دقت وظایف‌شان را آموزش ببینند.

تنها شرط لازم برای این شغل رویایی هم این است که یک ماشین و یک حیاط محصور داشته باشید و هر بار بیش از چهار ساعت از خانه دور نمانید.

در وب‌سایت سازمان سگ‌های راهنمای نیوساوت‌ولز (https://nsw.guidedogs.com.au/get-involved/become-puppy-raiser/) اطلاعات بیشتری در مورد پرورش دهنده توله سگ ارایه شده است.

منبع: تایم آوت ملبورن


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه