وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » شغل‌هایی که امکان خیانت به همسر در آنها بیشتر است

تاریخ انتشار : 1398/09/27 - 12:54

شغل‌هایی که امکان خیانت به همسر در آنها بیشتر است

صدای استرالیا– آیا می‌دانستید نوع شغل افراد ممکن است رابطه مستقیمی با احتمال خیانت آنها به همسرانشان داشته باشد. با […]

شغل‌هایی که امکان خیانت به همسر در آنها بیشتر است

صدای استرالیا– آیا می‌دانستید نوع شغل افراد ممکن است رابطه مستقیمی با احتمال خیانت آنها به همسرانشان داشته باشد.

با توجه به آنکه اغلب افراد بیشترین ساعات یک روز را بجای آنکه در خانه باشند در محل کار هستند چندان جای تعجب نخواهد داشت که آنها درگیر یک رابطه در محل کار شوند.

بر اساس تحقیقی که توسط «سایت قرار ملاقات آنلاین اشلی مدیسون» انجام گرفته مشخص شده که نوع شغل افراد می‌تواند زمینه‌هایی را برای خیانت به شریک زندگی فراهم کند.

این تحقیق ۵ شغلی را که زمینه‌ها و امکان خیانت به همسر در استرالیا (شریک زندگی) آنها بیشتر از سایر مشاغل است مشخص کرده‌است.

بر اساس این تحقیقات افرادی که در بخش‌های مالی، تجاری، کامپیوتر، مراقبت‌های بهداشتی و آموزش فعالیت می‌کنند بیش از افراد شاغل در سایر حرفه‌ها زمینه خیانت را دارند.

 

 

این تحقیق جنجالی که در آن از یکهزار و ۳۸۵ نفر از اعضای سایت اشلی مدیسون سوال شده در روزهای ۱۱ و ۱۲ نوامبر سال جاری انجام شده‌است.

بر اساس نتایج این تحقیق ۲۶ درصد از افراد شاغل در مشاغل پرفشار و همچنین پردرآمد مانند مدیریت و امور مالی اغلب به شریک زندگی خود خیانت می‌کنند.

دومین شغلی که در آن زمینه‌ها و امکان خیانت به همسر زیاد است تجارت و حمل و نقل است بطوریکه ۲۱ درصد از افراد شاغل در این حرفه‌ها وارد یک رابطه عاطفی شده‌اند.

سومین حرفه در این رده بندی، مشاغل مرتبط با کامپیوتر و فناوری است بطوریکه ۱۵ درصد از افراد شاغل در این حرفه‌ها با همکار خود همبستر شده اند.

رتبه چهارم در این تحقیق مربوط به افراد شاغل در مشاغل مراقبت های بهداشتی است بطوریکه ۹ درصد از افراد حاضر در این مشاغل به شریک زندگی خود خیانت کرده‌اند.

مشاغل بخش آموزش نیز رتبه پنجم را در این تحقیق کسب کرده‌اند بطوریکه ۷ درصد از افراد حاضر در این مشاغل و همچنین افراد حاضر در مشاغل خدمات اجتماعی تجربه خیانت به همسر را دارند.

منبع: دیلی میل

 


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه