وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » شش سال زندان برای پزشک ایرانی به اتهام تعرض جنسی به بیماران

تاریخ انتشار : 1399/07/20 - 4:52

شش سال زندان برای پزشک ایرانی به اتهام تعرض جنسی به بیماران

صدای استرالیا – پزشکی که در یک کلینیک خواب در سیدنی به زنان و دختران نوجوان تعرض جنسی می‌کرد، به تحمل شش سال زندن محکوم شد.


صدای استرالیا – پزشکی که در یک کلینیک خواب در سیدنی به زنان و دختران نوجوان تعرض جنسی می‌کرد، به تحمل شش سال زندن محکوم شد.

علی خرمی، پزشک عمومی ۵۰ ساله ایرانی تبار که به عنوان تکنسین شیفت شب در کلینیک وولکاک در منطقه گلب در سیدنی مشغول به کار بود، به اتهام تعرض جنسی به پنج بیمار زن کلینیک و خواب کردن یکی از بیماران با استفاده از قرص خواب در سال ۲۰۱۸ محاکمه شد.

بیماران که در بازه سنی ۱۶ تا ۲۹ ساله بوده‌اند، برای انجام پژوهش‌های خواب شبانه به کلینیک مراجعه کرده بودند، پژوهشی که در آن کابل‌هایی به بیماران  وصل می‌شد و از آنها تصویربرداری می‌شد درحالی که خرمی مسئول نظارت بر آنها بود.

بر اساس تصمیم نهایی دادگاه که روز شنبه گرفته شده خرمی به دلیل ارتکاب ۲۲ جرم به تحمل شش سال زندان محکوم شد و تا سه سال حق ارائه دادخواست عفو نخواهد داشت.

قاضی لئونی فلنی گفت که خرمی از اعتماد بیماران استفاده کرده و زنان را در موقعی که آسیب‌پذیر بودند مورد آزار قرار داده است.

جلسه پیشین دادگاه این پزشک ایرانی ماه پیش برگزار شد و متهم در جریان برگزاری دادگاه انجام هرگونه عمل خلافی را تکذیب کرد. اما در تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته اتاق بیماران، تصویر خرمی درحالی که بارها وارد اتاق بیماران شده‌است مشاهده می‌شود. همچنین تصاویر نشان می‌دهند او زیپ شلوارش را باز کرده و اندام تناسلی خود را در دست دختری نوجوان گذاشته و با دست خود اندامش را ماساژ داده است. دادگاه همچنین اعلام کرد سیستم‌های ضبط اتاق بیماران چندین بار به مدت ۳۰ دقیقه خاموش شده‌اند، اما خرمی اتهام خاموش کردن دوربین‌ها را رد کرده و این تجهیزات را قدیمی و ناکارامد توصیف کرد.

خرمی در جلسه دادگاه لمس کردن بدن سه زن را تکذیب کرد اما به لمس کردن اندام تناسلی خود زمانی که در اتاق یکی از بیماران بود، و قرار دادن اندام خود در دست بیماری ۱۶ ساله اعتراف کرد. او در برابر هیات منصفه ادعا کرد در زمان اقدام به این اعمال بیماران خواب نبوده‌اند و او اقداماتش را با اجازه آنها و به عنوان نوعی درمان تانترایی- نوعی فرهنگ باستانی منتسب به هندوها و بودائیان- در حالی که چشمان بیماران بسته بوده انجام داده است.

او همچنین ادعا کرد در تصاویر دوربین‌های مدار بسته هیچ نشانی از خودارضایی او دیده نشده است، در عوض اقدام به مالیدن اندام تناسلی خود را نوعی عمل مقدس و غیرجنسی توصیف کرد که متفاوت از خودارضایی است و آن را شکلی از عبادت نامید. اوبا نام بردن از هفت چاکراهای بدن تلاش کردن سخنان خود را به اثبات برساند. به گفته او انسان شش چاکرا دارد که انرژی آنها از طریق دست به دیگران منتقل می‌شود. اما هفتمین چاکرا که چاکرای مقدس نام دارد، در محل آلت تناسلی واقع شده و انرژی آن از طریق آلت تناسلی درمانگر منتقل می‌شود.

گفته شده است که علی خرمی سال ۲۰۱۱ به استرالیا مهاجرت کرده و شش سال بعد شهروند استرالیا شده است.

منبع: ای‌بی‌سی نیوز


برچسب ها :
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
دیدگاه کاربران کل نظرات :1
  • Mitra

    تاریخ : ۲۵ - اسفند - ۱۴۰۱

    چه شرم آور خجالت هم نمی کشه عبادت بخوره تو سرت لا اون چاکراهه پلاسیدت


    پاسخ

ارسال دیدگاه