وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024
» اجتماعی » سوئیفت‌پوزیوم؛ استرالیا میزبان کنفرانس آکادمیک در مورد تیلور سوئیفت

تاریخ انتشار : 1402/07/03 - 6:02

سوئیفت‌پوزیوم؛ استرالیا میزبان کنفرانس آکادمیک در مورد تیلور سوئیفت

صدای استرالیا - استرالیا با برگزاری یک سمپوزیوم دانشگاهی بین‌المللی در سال 2024 که به تأثیر فرهنگی و اقتصادی جهانی تیلور سوئیفت اختصاص دارد، قرار است به هیجان‌انگیزترین رویاهای دانش‌آموزان طرفدار این خواننده آمریکایی جامه عمل بپوشاند.


صدای استرالیا – استرالیا با برگزاری یک سمپوزیوم دانشگاهی بین‌المللی در سال ۲۰۲۴ که به تأثیر فرهنگی و اقتصادی جهانی تیلور سوئیفت اختصاص دارد، قرار است به هیجان‌انگیزترین رویاهای دانش‌آموزان طرفدار این خواننده آمریکایی جامه عمل بپوشاند.

این سمپوزیوم سه روزه که Swiftposium نام دارد از ۱۱ تا ۱۳ فوریه ۲۰۲۴ توسط دانشگاه ملبورن و همزمان با تور استرالیای این خواننده برگزار خواهد شد.

سوئیفت‌پوزیوم که توسط دانشمندان هفت دانشگاه استرالیا و نیوزلند سازماندهی شده است، یک کنفرانس آکادمیک برای محققان خواهد بود تا در یک گفتگوی انتقادی در مورد محبوبیت تیلور سوئیفت و پیامدهای عمیق آن برای طیف وسیعی از مسائل از جمله جنسیت، هواداران، فرهنگ عامه، ادبیات، اقتصاد و صنعت موسیقی بحث و تبادل نظر کنند.

این کنفرانس قرار است به صورت آنلاین و حضوری برگزار شود وتیلور سوئیفت نیز قرار است به صورت آنلاین در آن حضور داشته باشد.

دکتر جنیفر بکت، یکی از سازمان دهندگان این کنفرانس گفت که دانشگاهیان از طیف وسیعی از رشته‌ها از منطقه آسیا-اقیانوسیه برای ارسال مقالات – از برنامه ریزی شهری گرفته تا حقوق و بهداشت – دعوت شده‌اند.

وی تصریح کرد: من فکر می‌کنم بسیار مهم است که ببینیم افراد مشهور یا هنرمندان چگونه بر زندگی ما و جنبه‌های مختلف زندگی ما تأثیر می‌گذارند.

منبع: گاردین


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه