وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اخبار » سنترلینک ۳ هزار نیرو استخدام می‌کند

تاریخ انتشار : 1402/08/19 - 2:16

سنترلینک ۳ هزار نیرو استخدام می‌کند

صدای استرالیا- در پی افزایش شکایات مبنی بر طولانی شدن انتظار برقراری تماس و تاخیر در پرداخت کمک‌های حمایتی، 228 میلیون دلار بودجه فوری به سنترلینک داده شده و این نهاد سه هزار نفر نیرو استخدام می‌کند.


صدای استرالیا- در پی افزایش شکایات مبنی بر طولانی شدن انتظار برقراری تماس و تاخیر در پرداخت کمک‌های حمایتی، ۲۲۸ میلیون دلار بودجه فوری به سنترلینک داده شده و این نهاد سه هزار نفر نیرو استخدام می‌کند.

بیل شورتن، وزیر خدمات دولت فدرال، اعلام کرد که تا کنون ۸۰۰ نفر نیرو استخدام شده‌اند و ۲۲۰۰ نفر نیز به منظور کار در مراکز تماس پایتخت‌های و مناطق غیرشهری نیوساوت‌ولز، کوئینزلند و ویکتوریا استخدام خواهند شد.

پیش از این سرویس استرالیا، نهاد ارایه دهنده برنامه سنترلینک، یک بار به مجلس سنا در این باره توضیح داده بود؛ اما به دلیل نارضایتی سناتورهای اپوزیسیون و حزب سبزها، بار دیگر برای ادای توضیح در روز سه‌شنبه به سنا فراخوانده شد.

این نهاد به سناتورها اعلام کرده بود که نتوانسته به تعدادی از اهداف کلیدی خود دست پیدا کند؛ اما درباره طولانی شدن زمان انتظار تماس‌ها و تاخیر در پرداخت کمک‌هزینه‌ها دلایل قابل قبولی ارایه نداده بود.

سنترلینک گفت که در ماه‌های جولای و آگوست ۲۰۲۳ تعداد ۲٫۸ میلیون پیام اشغال به تماس‌گیرندگان داده است و کمتر از یک چهارم تماس‌های دریافتی پاسخ داده شده است.

شورتن گفت: این ۳۰۰۰ کارمند جدید اولین گام برای بازگرداندن افراد به نقش‌های خط مقدم خدمات استرالیا پس از ۱۰ سال بی‌توجهی لیبرال‌ها است.

وی افزود: استخدام کارکنان جدید برای کاهش زمان انتظار تماس و تسریع پرداخت مطالبات ضروری است.

سنترلینک در جلسه استماع سنا اعلام کرد که در طول سال مالی ۲۲-۲۰۲۳ تعداد ۴۱ میلیون تماس دریافت کرده و بیش از ۹ میلیون مشتری، یا ۲۲ درصد تماس گیرندگان پیام اشغال خط دریافت کرده‌اند. همچنین نزدیک به ۱۳ میلیون تماس (۳۱ درصد) پاسخ داده شده و ۴ میلیون تماس نیز از طرف تماس‌گیرندگان قطع شده است.

این نهاد در جولای و آگوست امسال ۸ میلیون تماس دریافت کرده که ۲٫۸ میلیون تماس، پیام اشغال خط دریافت کرده‌اند. داده‌ها نشان می‌دهد که ۱٫۸ میلیون تماس پاسخ داده شده و ۸۰۰ هزار تماس‌گیرنده نیز گوشی را قطع کرده‌اند.

منبع: گاردین


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه