وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » سفیر استرالیا: به دنبال توسعه روابط با ایران هستیم

تاریخ انتشار : 1397/07/04 - 11:22

سفیر استرالیا: به دنبال توسعه روابط با ایران هستیم

صدای استرالیا - سفیر استرالیا در ایران با تاکید بر این که همه کشورهای جامعه بین الملل به دنبال حفظ توافق هسته‌ای(برجام) هستند گفت: به دنبال توسعه روابط علمی، فرهنگی و اقتصادی با ایران هستیم.

سفیر استرالیا: به دنبال توسعه روابط با ایران هستیم

صدای استرالیا – سفیر استرالیا در ایران با تاکید بر این که همه کشورهای جامعه بین الملل به دنبال حفظ توافق هسته‌ای(برجام) هستند گفت: به دنبال توسعه روابط علمی، فرهنگی و اقتصادی با ایران هستیم.

یان بیگز در دیدار با استاندار قم، با اشاره به اقامت بیش از یک صد هزار ایرانی در استرالیا افزود: باید راهکارهای تحقق توسعه روابط اقتصادی با ایران اندیشیده شود.

وی با یادآوری مقاومت مردم ایران در برهه های مختلف تاریخ معاصر از جمله جنگ تحمیلی هشت ساله تاکید کرد: مردم و جمهوری اسلامی ایران با فشارهای خارجی به سردمداری ایالات متحده به ویژه در بخش های اقتصادی مواجه هستند که جمعیت جوان ایران می تواند از این فشارهای اقتصادی نیز با موفقیت بیرون بیاید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز همدردی با دولت و مردم ایران به دلیل حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: دولت استرالیا نیز طی اطلاعیه‌ای این عملیات تروریستی را به طور رسمی محکوم نموده است.

وی همچنین با اشاره به چندین بازدید خود از ظرفیت‌های استان قم ابرازامیدواری کرد که بتوانیم در بخش‌های مختلف از جمله صنعت و تامین تجهیزات صنایع با این استان همکاری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , سیاسی
ارسال دیدگاه