وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اخبار » زوج سلطنتی در استرالیا

تاریخ انتشار : 1397/06/20 - 12:33

زوج سلطنتی در استرالیا

صدای استرالیا - شاهزاده هری و مگان مارکل ماه آینده به استرالیا و شهرهای ملبورن و سیدنی و جزیره فریزر در کوئینزلند سفر می‌کنند.

زوج سلطنتی در استرالیا

صدای استرالیا – شاهزاده هری و مگان مارکل ماه آینده به استرالیا و شهرهای ملبورن و سیدنی و جزیره فریزر در کوئینزلند سفر می‌کنند.

مهمترین بخش سفر این زوج سلطنتی به استرالیا حضور در مسابقات ورزشی بین‌المللی موسوم به Invictus Games است که در ماه اکتبر در سیدنی برگزار خواهد شد.

مسابقات Invictus Games یک رویداد ورزشی بین‌المللی است که به مجروحان و بیماران نیروهای مسلح و کهنه سربازان اختصاص دارد و شاهزاده هری بنیانگذار آن است.

اسکات موریسون، نخست وزیر جدید استرالیا تائید کرد که دولت استرالیا به طور رسمی از شاهزاده هری و همسرش برای سفر رسمی به این کشور در فاصله روزهای ۱۶ تا ۲۸ اکتبر دعوت به عمل آورده است.

در همین حال کاخ کنزینگتون با صدور بیانیه‌ای تائید کرده است که این زوج سلطنتی در روز ۱۸ اکتبر برای یک شب در ملبورن اقامت خواهند داشت.

استرالیا اولین توقف زوج سلطنتی در سفر سه هفته‌ای آنها به منطقه خواهد بود و آنها همچنین از کشورهای نیوزلند، فیجی و پادشاهی تونگا بازدید خواهند کرد.

منبع: سیدنی مورنینگ هرالد


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , سیاسی
ارسال دیدگاه