وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اجتماعی » زن جوانی که در شب سال نو میلیونر شد

تاریخ انتشار : 1399/10/14 - 7:02

زن جوانی که در شب سال نو میلیونر شد

صدای استرالیا - یک زن جوان استرالیایی در شب سال نو رویای میلیونر شدن خود را به واقعیت تبدیل کرد و برنده جایزه 10 میلیون دلاری شد.


صدای استرالیا – یک زن جوان استرالیایی در شب سال نو رویای میلیونر شدن خود را به واقعیت تبدیل کرد و برنده جایزه ۱۰ میلیون دلاری شد.

این زن اهل منطقه واگا واگا در نیوساوت ولز، پس از جشن گرفتن آغاز سال ۲۰۲۱ به همراه دوستانش، بلیت لاتاری را که در کیفش بود، چک کرد و متوجه شد که ۱۰ میلیون دلار برنده شده است.

وی می‌گوید: بعد از نیمه شب با دوستانم بودم و در کیفم دنبال چیزی می‌گشتم که بلیت را دیدم و گفتم شاید برنده شده باشم. وقتی بلیتم را با اپلیکیشن چک کردم، اول باورم نشد و از دوستم خواستم که او هم چک کند.

این زن جوان، تنها بلیت division one در قرعه‌کشی پاوربال را در کیف خود داشت که برای او ۹٫۸ میلیون دلار جایزه به همراه آورد.

وی می‌افزاید: این شاید سومین بلیت پاوربال بود که تا کنون خریده بودم. پیش خودم فکر کردم که آخر سال است و بد نیست شانسم را امتحان کنم.

این برنده خوش شانس که ترجیح می‌دهد که ناشناس بماند، هنوز در مورد نحوه خرج کردن جایزه‌اش برنامه‌ریزی نکرده و می‌گوید: فقط می‌دانم که زندگی‌ام در شرف تغییر جدی است. چه آغاز خوبی برای سال ۲۰۲۱ شد.

شماره‌های برنده در قرعه‌کشی عبارت بود از ۱، ۱۱، ۲۸، ۸، ۷، ۲ و ۱۶ و عدد مهم پاوربال هم عدد ۷ بود.

از ۱۴ بلیت برنده division one پاوربال  در سال مالی گذشته، ۷ بلیت درکویینزلند، ۴ تا در نیوساوت ولز، دو تا در ویکتوریا و یک بلیت در استرالیای جنوبی فروخته شده است. دو هفته پیش نیز یک دانشجوی ۲۰ ساله از دانشگاه بریزبین نیز جایزه ۲۰ میلیون دلاری را برنده شده بود.

منبع: نیوز دات کام


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه