وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024
» اجتماعی » روایت زندگی و پیشرفت یک مهاجر ایرانی در وب‌سایت بانک ملی استرالیا

تاریخ انتشار : 1402/05/06 - 6:55

روایت زندگی و پیشرفت یک مهاجر ایرانی در وب‌سایت بانک ملی استرالیا

صدای استرالیا - بانک ملی استرالیا در وب‌سایت خود روایت یکی از کارمندان مهاجر خود را بازگو کرده است، روایت فرح گلمکانی که با تعهد و تلاش در استرالیا پیشرفت کرد.


صدای استرالیا – بانک ملی استرالیا در وب‌سایت خود روایت یکی از کارمندان مهاجر خود را بازگو کرده است، روایت فرح گلمکانی که با تعهد و تلاش در استرالیا پیشرفت کرد.

در این گزارش که با عنوان “هر چیزی ممکن است اگر ذهن خود را به آن معطوف کنید” آمده است:

داستان زندگی فرح گلمکانی، داستان اراده و تلاش زنی ایرانی مواجه با محدودیت در تحصیل و کار بوده است؛ محدودیت‌هایی نتوانستند مانع از پیشرفت فرح شوند.

فرح می‌گوید: به عنوان یک زن در ایران، پیشرفت شغلی آسان نیست، به خصوص وقتی صحبت از پست‌های مدیریتی باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتم به جایی بروم که از محدویت‌ها رها شوم و فرصت‌های فراوانی در انتظارم باشد.

فرح با این رویا به استرالیا آمد و می‌دانست که با سخت‌کوشی می‌تواند به این آرزو دست پیدا کند.

این بانوی ایرانی ابتدا بر یادگیری کامل زبان انگلیسی تمرکز کرد تا قادر به برقرار ارتباط باشد.

وی می‌گوید: ۱۵ بار آزمون آیلتس دادم تا بتوانم ویزا بگیرم. می‌خواستم پیشرفت کنم؛ بنابراین دایما فیلم‌ و برنامه‌های تلویزیونی انگلیسی زبان تماشا می‌کرد.

فرح گلمکانی در سال ۲۰۱۵ به استرالیا وارد شد، به عنوان طراح تازه‌کار محصول به بانک ملی استرالیا پیوست و به سرعت همه را با مهارت‌های حل مساله، توانایی‌های تحقیق و اشتیاق خود برای طراحی تجربه کاربری تحت تاثیر قرار داد.

فرح پس از هشت ماه کار در بانک ملی استرالیا به عنوان پیمانکار، موفق شد که به صورت دایمی در این بانک به عنوان طراح تجربه کاربری بانکداری شخصی استخدام شود و دو سال بعد نیز به طراح ارشد محصول ارتقای شغلی پیدا کرد.

وی می‌گوید: برای پذیرفتن مسوولیت بیشتر و تاثیرگذاری بر کسب‌وکار هیجان زده بودم. هدایت بخش طراحی را به عهده گرفتن گرفتم و از چالش‌هایی که این مسوولیت برای من داشت، لذت بردم.

اخیراً نیز سمت موقت هشت ماهه به عنوان مسوول طراحی محصول به فرح داده شده است.

فرح در طول مسیر شغلی خود همیشه به یادگیری و توسعه فردی اعتقاد داشته و زمان زیادی را صرف مطالعه و کار مدیران خود کرده است. او همچنین دوره‌های آنلاینی را از جملهLinkedIn Learning  و Udemy گذرانده است.

وی می‌گوید: بانک ملی استرالیا این امکان را به من داد که بهترین نسخه از خودم باشم و به اهدافی دست پیدا کنم که در ایران ممکن نبود. من در عرض چهار سال، به سرعت در حرفه‌ام پیشرفت کردم و خوشحالم برای کسب‌وکاری کار می‌کنم که به من فرصت رشد می‌دهد.

فرح می‌افزاید: اگر به فرح ۵ ساله می‌گفتی که روزی برای سازمان بزرگی مثل NAB کار می‌کنی و در استرالیا زندگی می‌کنی، به شما می‌خندید. اما من امروز اینجا هستم؛ مدرکی زنده از اینکه اگر روی هدف‌تان تمرکز کنید، هر چیزی ممکن است.

منبع: وب‌سایت بانک ملی استرالیا


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه