وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » دو بیمار کرونایی اهل کشورهای جنوب آفریقا به فرودگاه سیدنی وارد شدند

تاریخ انتشار : 1400/09/07 - 11:08

دو بیمار کرونایی اهل کشورهای جنوب آفریقا به فرودگاه سیدنی وارد شدند

صدای استرالیا– پس از اینکه تست کووید-۱۹ دو مسافر بین‌المللی ورودی به سیدنی مثبت شد، تست ژنومی فوری برای تشخیص […]

دو بیمار کرونایی اهل کشورهای جنوب آفریقا به فرودگاه سیدنی وارد شدند

صدای استرالیا– پس از اینکه تست کووید-۱۹ دو مسافر بین‌المللی ورودی به سیدنی مثبت شد، تست ژنومی فوری برای تشخیص اینکه آیا افراد یاد شده مبتلا به سویه اومیکرون هستند یا نه، انجام شده است.

۱۴ مسافر پرواز هواپیمایی قطر از مبدا دوحه، که ساعت ۷ عصر شنبه به فرودگاه سیدنی وارد شدند، اهل ۹ کشور جنوبی آفریقا هستند که درگیر سویه جدید ویروس کرونا شده‌اند.

وزارت بهداشت نیوساوت‌ولز، صبح یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که با تست‌های انجام شده در فرودگاه سیدنی، مشخص شده که دو نفر از این مسافران مبتلا به کووید هستند و سپس تست فوری ژنومی صورت گرفته تا مشخص شود که آیا ابتلای آنها به سویه اومیکرون است یا نه.

دو مسافر مبتلا به کرونا، فورا به یک مرکز بهداشتی ویژه منتقل شده‌اند و دوره ۱۴ روزه قرنطینه خود را در آنجا خواهند گذراند.

بیانیه وزارت بهداشت نیوساوت‌ولز می‌افزاید: سایر مسافران پرواز یاد شده با افراد بیمار دارای تماس نزدیک قلمداد می‌شوند. با این افراد تماس گرفته و درخواست می‌شود که سریعا تست بدهند و با رعایت مقررات بهداشت عمومی، خود را به مدت ۱۴ روز ایزوله کنند.

در این بیانیه همچنین آمده است که در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۸ شب شنبه، تعداد ۱۸۵ بیمار کرونایی در نیوساوت‌ولز شناسایی و هیچ مورد فوتی ثبت نشده است.

منبع: سیدنی مورنینگ هرالدز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه