وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » دولت ساخت یک مرکز قرنطینه را در شمال ملبورن، در دست بررسی دارد

تاریخ انتشار : 1400/02/15 - 6:01

دولت ساخت یک مرکز قرنطینه را در شمال ملبورن، در دست بررسی دارد

صدای استرالیا– به گفته اسکات موریسون، دولت متعهد به بازگرداندن استرالیایی‌ها از خارج از کشور است؛ ولی نمی‌تواند ریسک موج […]

دولت ساخت یک مرکز قرنطینه را در شمال ملبورن، در دست بررسی دارد

صدای استرالیا– به گفته اسکات موریسون، دولت متعهد به بازگرداندن استرالیایی‌ها از خارج از کشور است؛ ولی نمی‌تواند ریسک موج سوم کووید-۱۹ را بپذیرد.

نخست وزیر که به‌خاطر تصمیم‌ ممنوعیت پروازهای بازگشتی از هند تا ۱۵ می تحت فشار و انتقاد قرار گرفته، به ایده راه‌اندازی یک مرکز قرنطینه در ویکتوریا علاقه‌ نشان داده و همچنین مذاکراتی برای توسعه ظرفیت قرنطینه هووارد اسپرینگز در قلمرو شمالی به دو هزار تخت، انجام داده است.

هرچند به نظر می‌رسد که پیشنهاد دیگر برای راه‌اندازی مرکز قرنطینه‌ای در شهر توومبا در جنوب کوئینزلند نیز با انتقاد و نظر منفی مواجه شده است.

دیوید لیتل‌پراود، وزیر کابینه، گفت که مرکز ول‌کمپ، که قرار است تا یک‌هزار مسافر را بپذیرد و ۳۰۰ نفر هم پرسنل داشته باشد، کوئینزلند غربی را در معرض خطر کووید قرار می‌دهد.

وی افزود: اگر ویروس در توومبا شیوع پیدا کند و به صحرای کوئینزلند انتقال بیابد، با فاجعه روبه‌رو خواهیم شد.

حالا موریسون مشغول بررسی پیشنهاد تاسیس مرکز قرنطینه‌ای در کنار قرنطینه حیوانات خانگی میکلهم در ۴۰ کیلومتری شمال ملبورن است.

راه‌اندازی این مرکز ۵۰۰ تخت‌خوابه، نزدیک به ۲۰۰ میلیون هزینه خواهد داشت که دولت ایالتی متعهد شده برای شروع ساخت پروژه، ۱۵ میلیون دلار تامین کند.

منبع: ۷ نیوز

خبر مرتبط:

زندان و جریمه در انتظار شهروندانی که به استرالیا برمی‌گردند


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه