وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » دزدی یک میلیون دلاری از کارفرما؛ بیش از ۱۸۰ هزار دلار خرج بازی کندی کرش شد

تاریخ انتشار : 1403/01/07 - 1:41

دزدی یک میلیون دلاری از کارفرما؛ بیش از ۱۸۰ هزار دلار خرج بازی کندی کرش شد

صدای استرالیا - زنی که بیش از یک میلیون دلار از کارفرمای خود کلاهبرداری کرده بود، بخش بزرگی از آن را در بازی موبایل Candy Crush خرج کرد.


صدای استرالیا – زنی که بیش از یک میلیون دلار از کارفرمای خود کلاهبرداری کرده بود، بخش بزرگی از آن را در بازی موبایل Candy Crush خرج کرد.

آلیسون سیمونز که به عنوان مسئول حقوق و دستمزد در مزرعه تولید قارچ Merbein Mushrooms در شمال غربی ویکتوریا کار می‌کرد در مدت بیش از شش سال بیش از یک میلیون دلار از کارفرمای خود اختلاس کرده است.

او به هفت اتهام سرقت از کارفرامای خود اعتراف کرده است.

پیتر پیکرینگ، دادستان به دادگاه گفت که این زن در سال ۲۰۱۳ با استفاده از سیستم حقوق و دستمزد شرکت شروع به پرداخت‌های غیرمجاز به حساب بانکی خود کرد و تا سال ۲۰۱۹ این رقم به مبلغ ۲۷۹ هزار و ۴۹۶ دلار رسید.

این زن ۵۲ ساله همچنین ۴۳۵ تراکنش به ارزش ۸۸۴ هزار و ۴۲۳ دلار را به حساب‌های بانکی دیگر قبل از انتقال آن پول به حساب خود انجام داد که در مجموع تا سال ۲۰۱۹ به یک میلیون و ۱۶۳ هزار و ۹۱۹ دلار رسید.

این کلاهبرداری پس از این فاش شد که کارگری متوجه شد پولی به حساب‌های بانکی ناشناس در ارتباط با کارمندان مختلف شرکت واریز شده است در حالی که آنها از عدم دریافت حقوق شاکی بودند.

سیمونز مخفیانه اطلاعات بانکی خود را به حساب‌هایی تغییر داده بود که توسط خودش اداره می‌شد.

جفری ایزارد، مدیر مزرعه تولید قارچ، زمانی که گمان کرد کار و بارشان هک شده است یک متخصص فناوری اطلاعات را استخدام کرد تا در مورد آن تحقیق کند و آنجا بود که ممیزی سیستم حقوق و دستمزد کلاهبرداری سیمونز را کشف کرد.

به دادگاه گفته شد که او چندین برداشت نقدی به ارزش ۲۰۳ هزار دلار انجام داده و حدود ۱۸۱ هزار دلار را برای بازی‌های فیس بوک از جمله کندی کرش، ۸۶ هزار دلار برای خریدهای کوچک و ۱۵۱ هزار دلار از پول دزدیده شده را به اعضای خانواده پرداخت کرده است.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه