وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اخبار » در تکمیل اظهارنامه مالیاتی مشکل دارید؟ از اداره مالیات کمک بگیرید

تاریخ انتشار : 1400/05/04 - 8:19

در تکمیل اظهارنامه مالیاتی مشکل دارید؟ از اداره مالیات کمک بگیرید

دفتر خدمات حسابداری و مالیات ایتکس پلاس - اگر در تکمیل اظهارنامه مالیاتی خود مشکل دارید؛ اداره مالیات استرالیا آماده کمک کردن به شماست.


دفتر خدمات حسابداری و مالیاتی ایتکس پلاس – اگر در آمدتان زیر ۶۰ هزار دلار در سال است و در تکمیل اظهارنامه مالیاتی خود مشکل دارید؛ اداره مالیات استرالیا آماده کمک کردن به شماست.

تیم لوه، معاون رییس اداره مالیات استرالیا گفت که برنامه Tax Help این سازمان برای استرالیایی‌هایی که در تکمیل اظهارنامه آنلاین خود نیاز به راهنمایی دارند، در دسترس است.

برنامه Tax Help با استفاده از ۷۵۰ فرد داوطلب آموزش دیده به اجرا درآمده و به حدود ۳۰ هزار نفر که روابط مالیاتی پیچیده‌ای ندارند، کمک ارایه می‌دهد.

شهروندان استرالیا بین ماه‌های جولای تا اکتبر هر سال، می‌توانند برای آماده‌سازی و اظهار مالیات خود در myTax و همچنین ایجاد حساب کاربری myGov، ارائه اصلاحات، درخواست بازپرداخت اعتبار تمبر و توصیه سازمان مالیات، اگر نیازی به ارایه اظهارنامه نداشته باشند، از کمک این افراد استفاده کنند.

به گفته لوه، افراد علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز Tax Help، می‌توانند به صورت تلفنی یا آنلاین هم از خدمات این داوطلبان استفاده کنند.

البته برای استفاده از این خدمات، سطح درآمد شما باید ۶۰ هزار دلار در سال یا کمتر باشد.

همچنین اگر به عنوان پیمانکار فعالیت می‌کنید، صاحب کسب و کار (حتی کسب‌وکارهای شخصی) یا موجر هستید، نمی‌توانید از این خدمات استفاده کنید.

البته اگر حایز شرایط بهره‌مندی از خدمات Tax Help نباشید، دولت برنامه ملی کلینیک مالیاتی را هم به اجرا درآورده که بیشتر مناسب اشخاص، کسب‌وکارهای کوچک، سازمان‌های غیر انتفاعی و خیریه‌هاست که توان مالی استفاده از مشاوران حرفه‌ای مالیاتی ندارند.

برای یافتن نزدیک ‌ترین کلینیک مالیاتی، می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

برای دریافت کمک از Tax Help نیز می‌توانید با شماره گیری ۱۳۲۸۶۱، انتخاب گزینه ۳ و بعد گزینه ۲ به این مشاوران متصل شوید. یادتان باشد که تمامی اطلاعات و مدارک ضروری را دم دست داشته باشید. این اطلاعات شامل نام کاربری myGov، آدرس ایمیل، شماره موبایل، اطلاعات حساب بانکی، شماره فایل مالیاتی (TFN)، صورت درآمد، رسیدهای مرتبط و سایر اطلاعات می‌شود.

برای کسب اطلاعات  بیشتر می‌توانید به این آدرس مراجعه  کنید.

منبع: یاهو فایننس


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه