وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024
» اخبار » درآمد ۱۱۵ هزار دلاری نخست وزیر استرالیا از اجاره املاک

تاریخ انتشار : 1401/11/24 - 4:24

درآمد ۱۱۵ هزار دلاری نخست وزیر استرالیا از اجاره املاک

صدای استرالیا - آنتونی آلبانیزی سالانه ۱۱۵ هزار دلار از اجاره‌بهای املاک خود علاوه بر حقوق به عنوان نخست‌وزیر استرالیا درآمد کسب می‌کند، آن هم در شرایطی که نرخ‌های بهره برای خانواده‌های استرالیایی در حال افزایش است.


صدای استرالیا – آنتونی آلبانیزی سالانه ۱۱۵ هزار دلار از اجاره‌بهای املاک خود علاوه بر حقوق به عنوان نخست‌وزیر استرالیا درآمد کسب می‌کند، آن هم در شرایطی که نرخ‌های بهره برای خانواده‌های استرالیایی در حال افزایش است.

آلبانیزی پس از بزرگ شدن در خانه‌های دولتی، هم‌اکنون دو خانه را در سیدنی از جمله یک خانه ییلاقی بدون وام مسکن با یک استخر اجاره می‌دهد، در حالی که به عنوان نخست‌وزیر استرالیا بدون دادن اجاره در اقامتگاه رسمی در کانبرا زندگی می‌کند.

آلبانیزی که پس از انتخابات دستمزد زیادی کسب کرد، هم‌اکنون ۵۶۴ هزار و ۳۵۶ دلار در سال درآمد دارد. او همچنین سالانه ۷۰ هزار دلار از اجاره یک ملک و ۴۵ هزار دلار از اجاره یک ملک دیگر درآمد کسب می‌کند.

این بدان معناست که آلبانیزی قبل از پرداخت مالیات بر درآمد و دو ملک سرمایه‌گذاری خود، سالانه در مجموع ۶۷۹ هزار و ۳۵۶ دلار درآمد دارد.

سال گذشته، آلبانیزی خانه خانوادگی خود را با یک استخر شنا در حیاط خلوت در مریک‌ویل به قیمت ۱۳۵۰ دلار در هفته اجاره داد و درآمدی معادل ۷۰ هزار دلار در سال کسب کرد. این خانه وام مسکن ندارد و آلبانیزی مالک آن است. ارزش خانه خانوادگی آلبانیزی که هم‌اکنون در اجاره است، بیش از دو میلیون دلار برآورد شده است.

او همچنین ملک دوم خود را در دالویچ هیل به قیمت ۸۸۰ دلار در هفته اجاره داده است. این ملک در بانک مشترک‌المنافع وام مسکن دارد. آلبانیزی این ملک را به قیمت ۱.۱۷۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۵ خریداری کرد و هم‌اکنون ارزش آن بین ۱.۶ تا ۱.۹ میلیون دلار است.

آلبانیزی بدون دادن اجاره در اقامتگاه رسمی نخست‌وزیر در کانبرا زندگی می‌کند، جایی که به کارکنان شخصی برای نظافت و آشپزی دسترسی دارد و همچنین می‌تواند در سیدنی در کیریبیلی هاوس نیز اقامت داشته باشد.

آلبانیزی همچنین صاحب خانه ییلاقی فدراسیون در مریک‌ویل سیدنی به ارزش ۲.۵ میلیون دلار است که در سال ۲۰۰۶ به قیمت ۹۹۷ هزار و ۵۰۰ دلار خریده بود.

آلبانیزی قبل از طلاق نیز صاحب خانه دیگری در مریک‌ویل بود که آن را در جولای ۲۰۲۱ به قیمت ۲.۲۵ میلیون دلار فروخت.

منبع: دیلی تلگراف


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه