وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024
» اجتماعی » حکم مرگ: جان باختن بیش از ۶۰۰ نفر در ویکتوریا پس از ابتلا به کووید در بیمارستان

تاریخ انتشار : 1402/04/05 - 8:04

حکم مرگ: جان باختن بیش از ۶۰۰ نفر در ویکتوریا پس از ابتلا به کووید در بیمارستان

صدای استرالیا - آمارهای منتشر شده نشان می‌دهند که دستکم 659 شهروند ویکتوریا درحالیکه برای امور درمانی دیگر در بیمارستان‌ها بوده‌اند بر اثر ابتلا به به کووید-19 جان خود را از دست داده‌اند.


صدای استرالیا – آمارهای منتشر شده نشان می‌دهند که دستکم ۶۵۹ شهروند ویکتوریا درحالیکه برای امور درمانی دیگر در بیمارستان‌ها بوده‌اند بر اثر ابتلا به به کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

این آمارها باعث شده است تا پزشکان هشدار دهند که بیماران به دلیل ترس از عفونت مراقبت‌های درمانی خود را به تعویق می‌اندازند.

داده‌های وزارت بهداشت ویکتوریا در راستای قانون دسترسی آزاد به اطلاعات نشان می‌دهد که در فاصله سال‌های ۲۰۲۰ تا آوریل سال جاری پنج هزار و ۶۱۴ نفر در بیمارستان‌های دولتی این ایالت به کرونا مبتلا شده‌اند.

این آمار در همین حال نشان می‌دهند که بیش از یک دهم این بیماران بر اثر بیماری‌های‌ عفونی که در بیمارستان به آن مبتلا شده‌اند جان خود را از دست داده‌اند.

جیل تاملینسون، رئیس بخش ویکتوریای انجمن پزشکی استرالیا گفت: افرادی که در بیمارستان بستری شده‌اند در مقایسه با مردم عادی در معرض خطر جدی‌تر بیماری و مرگ ناشی از کووید-۱۹ بودند، زیرا آنها اغلب مسن‌تر بوده و یا بیماری‌های دیگری از جمله ضعف سیستم ایمنی، مشکلات قلبی و ریوی مشکلات، دیابت یا چاقی داشتند.

وی تصریح کرد: این موضوع باید به طور کلی در جامعه جا بیافتد که برخی از افراد بیشتر در معرض ابتلا به کووید هستند و برای برخی افراد، عفونت کووید می‌تواند به معنی حکم مرگ باشد.

وی تاکید کرد: در حالی که زندگی برای اکثر مردم ویکتوریا به حالت عادی بازگشته است، برخی از مردم به دلیل خطر ابتلا به کووید از رفتن به بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی می‌ترسند و من نگران هستم که مردم به دنبال مراقبت‌های پزشکی لازم نروند.

منبع: روزنامه ایج


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه