وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اخبار » حرکت بزرگ آمازون در استرالیا/ راه‌اندازی “تحویل رایگان روز بعد” برای اعضای پرایم سیدنی و ملبورن

تاریخ انتشار : 1401/05/21 - 6:13

حرکت بزرگ آمازون در استرالیا/ راه‌اندازی “تحویل رایگان روز بعد” برای اعضای پرایم سیدنی و ملبورن

صدای استرالیا – شرکت آمازون در تلاش برای افزایش تعداد اشتراک‌هایش در استرالیا، تغییرات عمده‌ای را در خدمات تحویل خود […]

حرکت بزرگ آمازون در استرالیا/ راه‌اندازی "تحویل رایگان روز بعد" برای اعضای پرایم سیدنی و ملبورن

صدای استرالیا – شرکت آمازون در تلاش برای افزایش تعداد اشتراک‌هایش در استرالیا، تغییرات عمده‌ای را در خدمات تحویل خود ایجاد کرده است.

در این راستا، آمازون سیستم “تحویل رایگان روز بعد” صدها هزار محصول را برای اعضای پرایم سیدنی و ملبورن بدون نیاز به پرداخت حداقل هزینه تحویل، راه‌اندازی کرده است.

این اقدام که روز چهارشنبه خبر آن اعلام شد به این معنی است که مصرف‌کنندگانی که سفارش‌های خود را در نیمه‌شب ثبت می‌کنند، روز بعد آنها را درب منزل دریافت خواهند کرد.

این تغییر به دنبال افتتاح مرکز رباتیک ۲۰۰ هزار متر مربعی آمازون در Kemps Creek در غرب سیدنی رخ داد، مرکزی که ساخت آن برای آمازون بیش از ۵۰۰ میلیون دلار هزینه داشته است.

این غول فناوری ادعا کرده که این مرکز می‌تواند بیش از ۲۰ میلیون محصول از جمله اقلام خانگی و هدایا را در خود جای دهد.

جانت منزیس مدیر آمازون در استرالیا گفت که سرعت تحویل سریع‌تر نتیجه ساخت مراکز و ایستگاه‌های تحویل در نزدیکی محل زندگی و کار مشتریان است و می‌دانیم که مشتریان استرالیایی همیشه به دنبال قیمت‌های عالی و تحویل سریع هستند؛ بنابراین خوشحالیم که می‌توانیم کار اعضای پرایم خود را با تحویل رایگان یک روزه راحت‌تر کنیم.

مصرف‌کنندگان استرالیایی به طور فزاینده‌ای برای خرید اقلام پرطرفدار فناوری به آمازون روی آورده‌اند و این شرکت در سال ۲۰۲۲ در مقایسه با سال ۲۰۱۷ فعالیت‌هایش را در این کشور بیش از دو برابر کرده است.

آمازون همچنین در ماه‌های آینده قصد دارد که حوزه‌های انتخاب و تحویل محصول را که واجد شرایط تحویل رایگان یک روزه هستند، گسترش دهد.

 

منبع: news.com.au


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه