وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 1 May 2024
» اجتماعی » حراج جزیره‌ ۳ هکتاری در کوئینزلند به قیمت یک خانه

تاریخ انتشار : 1403/01/03 - 5:23

حراج جزیره‌ ۳ هکتاری در کوئینزلند به قیمت یک خانه

صدای استرالیا– جزیره‌ای شخصی که منطقه Whitsundays به مزایده گذاشته شده، به گفته فروشنده املاک احتمالا یکی از ارزان‌ترین جزیره‌های […]

حراج جزیره‌ 3 هکتاری در کوئینزلند به قیمت یک خانه

صدای استرالیا– جزیره‌ای شخصی که منطقه Whitsundays به مزایده گذاشته شده، به گفته فروشنده املاک احتمالا یکی از ارزان‌ترین جزیره‌های موجود در بازار است.

اما با وجود لاکپشت‌ها، ماهی‌های صخره‌ای و مرغ‌های دریایی به عنوان نزدیک‌ترین همسایه‌های خریدار احتمالی، فرد خریدار باید برای درسترسی به این جزیره ۳٫۱۴ هکتاری بکر یا قایق شخصی داشته باشد یا هلیکوپتر.

در این جزیره که «ویکتور» نام دارد، یک خانه ۵ خوابه با سه حمام و یک کلبه سرایداری و ساختمانی برای نگهداری تجهیزات ساخته شده است.

طبق آگهی فروش درج شده، این جزیره بر فراز تپه‌های مرجانی ویکتور قرار گرفته که ۲ کیلومتر در ساحل سالونیکا امتداد دارد و اسکله‌ای طبیعی برای پهلوگیری قایق فراهم کرده است. 

فاصله جزیره ویکتور از اسکله هی‌پوینت با قایق حدود ۲۰ دقیقه است و نزدیک‌ترین شهرک به آن نیز سارینا است که در فاصله ۲۵ کیلومتری آن واقع شده است. نزدیک‌ترین ‌شهر نیز به این جزیره، شهر مکی در فاصله ۳۹ کیلومتری است.

این خانه از طریق مزایده به فروش گذاشته شده است؛ بنابراین طبق قوانین ایالت کوئینزلند، ارایه حدود قیمت از سوی فروشنده یا نماینده آن غیرقانونی است.

با این حال طبق اطلاعات شرکت حقوقی انتقال مالکیت Monkey Conveyancing، این خانه اواخر سال گذشته با قیمت ۲٫۷۵ میلیون دلار برای فروش لیست شده بود.

این قیمت از ارزش املاک لوکس گلدکست و خانه‌های فروشی در شهرهای نزدیک به آن پایین‌تر است.

مایکل ویلمز، نماینده‌ وام‌دهنده از شرکت Ray White Commercial گفت: به اعتقاد من این جزیره، یکی از بهترین جزیره‌های جهان است و خرید آن فرصتی است که در عمر هر فرد فقط یک بار رخ می‌دهد.

این جزیره در دریای مرجان و در انتهای جنوبی منطقه‌ حفاظت‌شده‌ جزایر ویتساندیز و دیوار بزرگ مرجانی قرار دارد و یکی از معدود جزایر با اجاره دایمی خصوصی است. به این معنی است اجاره‌نامه دولت کوئینزلند برای این جزیره تاریخ انقضا ندارد.

جزیره ویکتور همچنین مجهز به مخزن ۲۲۵ هزار لیتری آب باران، تاسیسات آب‌شیرین کن و یک مزرعه خورشیدی با ژنراتور پشتیبان است.

بازدید از این جزیره با درخواست قبلی انجام می‌شود و مزایده نیز ساعت ۱۱ صبح روز ۱۱ آوریل در Gold Coast Turf Club برگزار خواهد شد.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه