وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » در معاملات امروز رقم خورد: جهش ۲ درصدی سهام استرالیا

تاریخ انتشار : 1399/03/20 - 14:08

در معاملات امروز رقم خورد: جهش ۲ درصدی سهام استرالیا

صدای استرالیا- اکثر شاخص‌های سهام آسیایی در معاملات امروز پس از این که در معاملات دیشب وال‌استریت، شاخص اس‌اندپی به رشد سالانه دست یافت، رشد کردند.

در معاملات امروز رقم خورد: جهش ۲ درصدی سهام استرالیا

صدای استرالیا– اکثر شاخص‌های سهام آسیایی در معاملات امروز پس از این که در معاملات دیشب وال‌استریت، شاخص اس‌اندپی به رشد سالانه دست یافت، رشد کردند.

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، روز سه‌شنبه، پس از این که در معاملات دیشب وال‌استریت، شاخص اس‌اندپی به رشد سالانه دست یافت، اکثر شاخص‌های آسیایی رشد کردند.

سهام استرالیا که معاملات آن پس از یک روز تعطیلی انجام می‌شد، با بیشترین جهش روبرو شد و شاخص ای‌اس‌اکس ۲.۵۷ درصد بالا آمد.

در بازار چین، کامپوزیت شانگهای ۰.۴۷ درصد رشد کرد و هانگ‌سنگ هنگ‌کنگ ۱.۳۱ درصد جهش کرد.

نیکی ژاپن و کوسپی کره‌جنوبی بر خلاف بازارهای منطقه، به ترتیب، ۰.۷۶ درصد و ۰.۴۵ درصد افت کردند.

در کل گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن ۰.۸۷ درصد رشد کرد.

در معاملات دیشب اس‌اندپی آمریکا ۱.۲ درصد جهش کرد و در ۳۲۳۲.۳۹ واحد بسته شد. به این ترتیب این شاخص بالاخره توانست عملکرد امسال خود را مثبت کند. شاخص داو جونز هم ۱.۷ درصد جهش کرد اما شاخص نزدک با جهشی ۱.۱ درصدی رکورد تاریخی جدیدی ثبت کرد و سود امسال خود را به ۱۰.۶ درصد رساند.

در بازار ارز، نرخ برابری دلار در برابر ین ژاپن ۰.۴۵ درصد افت کرد و به ۱۰۷.۹۳ واحد بازگشت. در برابر یوآن چین دلار نرخ خود را ۰.۱۶ درصد تقویت کرد و به ۷.۰۸۱۱ واحد رساند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه