وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اجتماعی » جشن و شادی اسکولی‌ها در گلدکست آغاز شد

تاریخ انتشار : 1402/08/30 - 1:31

جشن و شادی اسکولی‌ها در گلدکست آغاز شد

صدای استرالیا- پس از سپری شدن روزهای سخت همه‌گیری کرونا برای مقاصد محبوب فارغ‌التحصیلان دبیرستان یا همان اسکولی‌ها، امسال جشن‌های پایان دوره دبیرستان با انرژی و حرارت فراوان در آستانه برگزاری است.


صدای استرالیا- پس از سپری شدن روزهای سخت همه‌گیری کرونا برای مقاصد محبوب فارغ‌التحصیلان دبیرستان یا همان اسکولی‌ها، امسال جشن‌های پایان دوره دبیرستان با انرژی و حرارت فراوان در آستانه برگزاری است.

انتظار می‌رود که حدود ۲۰ هزار نوجوان امسال راهی ساحل سرفرزپارادایز شوند و در همین روزها بسیاری به این ساحل رسیده‌اند.

صدها نوجوان فارغ‌التحصیل دبیرستان با لباس‌های عجیب‌و غریبی که پوشیده‌ بودند، شنبه شب برای جشن و شادی راهی کلوپ‌ها شدند.

مک‌دونالدز هم به نظر می‌رسید محبوب‌ترین میان‌وعده نیمه برای خوشگذران‌هاست و بسیاری ساندویچ به دست راهی میهمانی‌ها می‌شدند.

در این میان، به نوجوانان توصیه شده که مراقبت امنیت خود و دوستان‌شان باشند. گروه‌های داوطلب مانند سیفر اسکولیز و رد فراگز نیز در اطراف مناطق محبوب و شلوغ گشت می‌زنند تا به یاری افرادی بشتابند که نیاز به کمک دارند.

این جشن‌ها دو هفته طول می‌کشد و در طول آن، دانش‌آموزانی از نیوساوت‌ولز و ویکتوریا به گلدکست می‌آیند. برآورد می‌شود که این جشن‌ها برای اقتصاد محلی ۳۰ میلیون دلار آورده داشته باشد.

گلدکست محبوب‌ترین مقصد برای اسکولی‌هاست و البته مناطقی مانند سان‌شاین کست، ایرلی بیچ و بایرون بی نیز پذیرای تعداد زیادی از نوجوانان هستند.

برخی دانش‌آموزان هم ترجیح می‌دهند جشن پایان تحصیل خود را در مقاصد خارجی مانند فیجی و بالی بگذرانند.

هر سال در جشن اسکولیز روند تازه‌ای دیده می‌شود و به نظر می‌رسد که امسال اماکن اقامتی گران‌قیمت‌تر مورد توجه بیشتری هستند.

امسال تقاضا برای سه‌تا از گران‌قیمت‌ترین هتل‌های فهرست شده در Schoolies.com شامل هتل پنج ستاره هیلتون در سرفرز پارادایز، مانتراز سیرکل در کویل و تاورز در شورون بسیار بالا بوده است.

اسکولی‌ها برای یک هفته اقامت در تاورز بین ۹۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار می‌پردازند که تقریبا معادل نصف قیمت معمول این هتل است.

تا کنون هم جشن‌ها به خوبی سپری شده و گزارش‌های پلیس حاکی از رفتار خوب نوجوانان است. البته در سال‌های گذشته حتی شاهد مواردی از مرگ غم‌انگیز نوجوانان بوده‌ایم.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه