وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اجتماعی » جریمه ۶۰۰ دلاری در انتظار رانندگان شکمو

تاریخ انتشار : 1398/11/20 - 11:38

جریمه ۶۰۰ دلاری در انتظار رانندگان شکمو

صدای استرالیا- بزرگترین شرکت بیمه استرالیا به رانندگان در مورد جریمه‌های سنگینی که در صورت خوردن و آشامیدن در هنگام رانندگانی شامل فرد خاطی می‌شود هشدار داد.

جریمه 600 دلاری در انتظار رانندگان شکمو

صدای استرالیا- بزرگترین شرکت بیمه استرالیا به رانندگان در مورد جریمه‌های سنگینی که در صورت خوردن و آشامیدن در هنگام رانندگانی شامل فرد خاطی می‌شود هشدار داد.

شرکت بیمه NRMA با صدور هشداری اعلام کرد که هر چند قانون مشخصی در مورد ممنوع بودن خوردن و آشامیدن در هنگام رانندگی وجود ندارد اما در نیوساوت ولز بر اساس قانون جاده ۲۹۷(۱) پلیس می‌تواند این اقدام رانندگان را شامل جریمه کرده و حتی نمره منفی را نیز برای فرد خاطی دربر داشته باشد.

بر اساس این قانون فرد نباید تا زمانیکه کنترل مناسبی بر روی ماشین ندارد اقدام به رانندگی کند.

اگر خوردن چیزی در هنگام رانندگی با کنترل ماشین مداخله داشته باشد و در امر کنترل خودرو مشکل ایجاد کند ممکن است راننده قانون را نقض کرده باشد و بر اساس شرایط موجود جریمه شود.

جریمه در ایالت های مختلف

این نوع از نقض قانون‌ها مورد به مورد فرق داشته و جریمه آنها نیز در هر ایالت متفاوت است.

در نیوساوت ولز اگر این خلاف در منطقه‌ای رخ دهد که مدرسه در آن است جریمه نقدی ۵۴۱ دلاری و ۴ نمره منفی در انتظار فرد خاطی خواهد بود.

در استرالیای غربی جریمه نقدی ۶۰۰ دلار و در قلمرو شمالی ۵۰۰ دلار است.

در کوئینزلند و نیوساوت ولز رانندگان خاطی ۳ نمره منفی دریافت می‌کنند و کمترین جریمه نقدی در مورد این تخلف در تاسمانی است که رانندگان خاطی ۱۶۳ دلار جریمه می شوند.

البته فقط خوردن نیست که راننده را دچار مشکل می‌کند.

بوق زدن برای اعلام خداحافظی اگر بی مورد شناخته شود می‌تواند راننده را با مشکل مواجه کند. در نیوساوت ولز فرد خاطی ۳۴۴ دلار، در تاسمانی ۱۲۶ دلار و در ویکتوریا ۲۸۲ دلار جریمه می‌شود.

روشن کردن فلاشر ماشین برای هشدار به رانندگان دیگر در مورد وجود دوربین‌های ثبت تخلف و یا حضور پلیس نیز تخلف محسوب شده و در ویکتوریا ۱۵۶ دلار و در نیوساوت ولز ۱۱۰ دلار جریمه نقدی به همراه نمره منفی در پی دارد.

منبع: دیلی میل

 


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه