وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » جریمه ۱۶۰ عابر پیاده در سیدنی به دلیل بی توجهی به خط تراموا

تاریخ انتشار : 1398/09/13 - 12:51

جریمه ۱۶۰ عابر پیاده در سیدنی به دلیل بی توجهی به خط تراموا

صدای استرالیا- در حالیکه هنوز تراموا در سیدنی بصورت رسمی راه اندازی نشده، بیش از ۱۶۰ عابر پیاده به دلیل […]

جریمه 160 عابر پیاده در سیدنی به دلیل بی توجهی به خط تراموا

صدای استرالیا- در حالیکه هنوز تراموا در سیدنی بصورت رسمی راه اندازی نشده، بیش از ۱۶۰ عابر پیاده به دلیل بی توجهی در عبور از خطوط تراموا جریمه شده‌اند.

مقامات نیوساوت‌ولز برای آنکه مردم سیدنی را متوجه خطراتی بکنند که ممکن است با آغاز به کار تراموا در این شهر، برای آنها پیش بیاید اقدام به جریمه عابران پیاده ای کرده‌اند که در هنگام عبور از خیابان‌ها توجهی به خطوط تراموا نداشته اند.

در همین رابطه عابران پیاده خاطی ۷۶ دلار به دلیل حرکت در داخل و یا کنار خطوط تراموا جریمه شده‌اند.

مارگ پرندرگاست از مقامات حمل و نقل نیوساوت ولز، در این رابطه می گوید: نگرانی اصلی ما در مورد امنیت عابران پیاده حواس پرتی آنها بخصوص به دلیل استفاده از تلفن همراه است. لازم است تا مردم سر خود را بالا گرفته و از هدفون استفاده نکنند تا بتوانند صدای محیط اطراف خود را بشنوند و قبل از عبور از خیابان به سمت چپ و راست نگاه کنند.

وی در ادامه گفت: ترامواها بدون صدا هستند و نمی توانند برای جلوگیری از تصادف مسیر خود را تغییر بدهند بنابراین عابرین باید مراقب و هوشیار باشند.

این وضعیت بعد از آنکه یک دوچرخه سوار در حالیکه قصد داشت از خط تراموا عبور کند به زمین خورد و به علت اصابت سرش به زمین از دنیا رفت، مورد توجه قرارا گرفته است. گویا این فرد در هنگام وقوع حادثه مشغول تماشای مسابقه  از طریق NRL (وبسایت رسمی لیگ راگبی) بوده است.

به گفته خانم پرندرگاست، با آغاز به کار مترو در سیدنی، جریمه‌ها افزایش می‌یابد و البته علاوه بر عابرین پیاده، خودروها نیز شامل جریمه می‌شوند.

مقامات حمل و نقل نیوساوت ولز می‌گویند که عابرین نباید قبل از آنکه تراموا بطور کامل توقف نکرده، اقدام به عبور از خطوط ریلی کنند. برهمین اساس مسافری هم که از تراموا پیاده می‌شود باید از نزدیکترین محل مخصوص عبور کند و نباید بیش از حد در مسیر بماند.

بر اساس قوانین جریمه‌ها در این بخش حداکثر تا سقف ۲ هزار و ۲۰۰ دلار خواهد بود. برهمین اساس رانندگان خودروها نیز در صورت بی‌توجهی به خطوطو تراموا و عبور از منطقه امن این خطوط با جریمه ۱۹۱ دلاری مواجه می شوند.

منبع: دیلی میل

روز تاریخی برای سیدنی؛ تراموا وارد «تاون هال» شد


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه